انواع مدل دوش حمام جدید و جالب - حمام مدرن

به گزارش مجله آراد، دوش حمام نقش بسزایی در تزیین دکوراسیون حمام دارد و باید در انتخاب مدل دوش حمام خود علاوه بر زیبایی به کارایی و بازدهی آن هم توجه ویژه ایی کنید چرا که با انتخاب مدل های استاندارد می توانید نزدیک به 80 درصد نسبت به مدل های غیر استاندارد در مصرف آب صرفه جویی کنید. اما در این بین مدل هایی وجود دارند که از همه لحاظ تحسین برانگیز هستند در این مطلب با دونمونه از کارامد ترین دوش های حمام آشنا می شویم

انواع مدل دوش حمام جدید و جالب - حمام مدرن

اولین مدل به دوش حمام مدرن رنگین کمانی شهرت دارد چرا که با چراغ های LED که دور تا دور دوش را فرا گرفته اند رنگ های مختلفی را بنا به سلیقه مصرف نماینده فراوری می نمایند. جالب است بدانید که این دوش برای روش کردن چراغ ها احتیاج به هیچگونه سیم کشی برقی ندارد چرا که انرژی مورد احتیاج خود را از توربینی که در سر دوش تعبیه شده می گیرد. با وصل کردن جریان آب در دوش حمام ، موتور توربینی به چرخش درمی آید و آغاز به فراوری 6 کیلووات انرژی الکتریکی می نماید. شما می توانید هر رنگی را که می خواهید با توجه به حس و حالتان انتخاب و با سویچ شدت نور را به دلخواه خود تنظیم کنید. این دوش ها به راحتی به دیوار یا سقف حمام مدرن نصب می شوند و همانطور که گفتیم هیچ احتیاجی هم به سیم کشی برق ندارد.

مدل دوم دوش حمام کاملا مدرن و انعطاف پذیر است و تقریبا به هر صورتی که بخواهید می توانید نحوه ریزش آب را تنظیم کنید. این دوش ها فقط به دیوار نصب می شوند اما با بازوی انعطاف پذیر خود به هر طرفی که بخواهید حر کت می نمایند حتی دوش به سمت بالا هم قرار می گیرد که البته کارایی این حالت کمتر است. مدل سر دوش که به شکل چراغ مطالعه طراحی شده زیبایی و شادی خاصی به مصرف نماینده منتقل می نماید. وزنه سیلندر شکل هم در انتهای بازو، دوش حمام را در هر وضعیتی که بخواهید ثابت نگه می دارد. این دوش در رنگ های مشکی و کروم با اندازه کلی برابر با 805 میلی متر و قطر سردوش 95 میلی متر فراوری می شوند.

مدل های دیگر دوش حمام لوکس مدرن و شیکمنبع: اتاق
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1133

به "انواع مدل دوش حمام جدید و جالب - حمام مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع مدل دوش حمام جدید و جالب - حمام مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید