افزایش ماندگاری مسافران در قم مورد توجه قرار گیرد

به گزارش مجله آراد، معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با توجه به موضوع گردشگری مذهبی در قم باید از ظرفیت های ترکیبی برای ماندگاری هرچه بیشتر مسافران در قم استفاده کرد.

افزایش ماندگاری مسافران در قم مورد توجه قرار گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران از قم، مرتضی رحمانی موحد ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار گردید، رویکرد و موضوع گردشگری استان قم را بر پایه گردشگری مذهبی دانست و گفت: موضوع گردشگری در قم با توجه به مذهبی بودن با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی انطباق دارد و این ظرفیت در استان قم وجود دارد که به پیشرفت مالی برسد.

وی بابیان اینکه باید ماندگاری مسافر در استان قم بیشتر موردتوجه قرار گیرد، اضافه نمود: با توجه به موضوع گردشگری مذهبی در قم باید از ظرفیت های ترکیبی برای ماندگاری هرچه بیشتر مسافران در قم استفاده کرد.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: با سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری باید عرصه را برای ورود سرمایه گذاران در جهت تأمین خواسته ها برای افزایش ماندگاری مسافران در قم در نظر گرفته گردد.

وی کویر و طبیعت گردی را از ظرفیت های مهم قم در جذب گردشگر دانست و گفت: سیاست های کلی کویر نوردی از سوی دولت تدوین شده و استان قم بر اساس آن باید کار را پیش ببرد.

رحمانی موحد با انتقاد از تمرکز بر محدوده مرکزی شهر قم برای جذب گردشگران توضیح داد: نباید تنها بر روی کانون های محدود مرکزی شهر قم تمرکز داشت و بگوییم که تمام زائرین باید برای سفر به قم به این نقطه بیایند، بلکه باید طوری زیرساخت ها را توسعه دهیم که مسافران بتوانند از بخش های مختلف استان به بهترین نحو استفاده نمایند.

وی افزایش ماندگاری مسافران به قم از چند ساعت به تقریباً یک روز را مدنظر قرار داد و ادامه داد: با توجه به افزایش متقاضیان بوم گردی در قم باید از آن ها حمایت بیشتری گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 785

به "افزایش ماندگاری مسافران در قم مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ماندگاری مسافران در قم مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید