از سرگیری فراوری داروی دیابزید

به گزارش مجله آراد، داروسازى دکتر عبیدی با برطرف موانع موجود برای فراوری داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، فراوری مجدد این دارو را شروع کرد.

از سرگیری فراوری داروی دیابزید

در حال حاضر، تعداد زیادی از افراد مبتلا به دیابت از داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، استفاده می نمایند و نظر به اهمیت و اثربخشی بسیار مناسب برای بیماران و نبود جایگزین مناسب دیگری در دسته دارویی سولفونیل اوره در ایران از سرگیری فراوری آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR)، به علت سهولت در مصرف و کارایی بالا، جزو داروهای اساسی مطرح در فهرست داروهای سازمان بهداشت جهانی می باشد. این دارو در مقایسه با گلیبن کلامید دارای مزایایی چون کنترل موثر قند خون در طول شبانه روز، عدم هایپوگلایسمی شبانه، پیش آگهی بهتر حوادث قلبی-عروقی و خواص آنتی اکسیدانی است.

داروسازى دکتر عبیدی از سال گذشته، با توجه به محدودیت های به وجود آمده بر اثر تحریم های فراوان، با مسائل عدیده ای از جمله تخصیص و انتقال ارز روبرو بوده است که این شرایط منجر به توقف فراوری این دارو شد.

علیرغم تمام محدودیت های موجود، داروسازی دکتر عبیدی توانست پس از پیگیری های فراوان برای رفع مسائل و موانع، با هماهنگی سازمان غذا و دارو مجوز تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه این دارو را دریافت کند و فراوری مجدد داروی دیابزید آهسته رهش (Diabezid MR) را با کیفیتی همانند گذشته و در خور نام عبیدی از سر بگیرد.

داروسازی دکتر عبیدی همیشه کوشیده تا با حفظ کیفیت، به رسالت خود که همانا ارتقاء سطح سلامت، آگاهی و ارائه راهکارهای درمانی به روز برای افراد مبتلا به دیابت است، پایبند و در این جهت پیشرو بماند.

ما کماکان امیدواریم شرایط در آینده به گونه ای باشد که با رفع موانع پیش رو، بتوانیم همانند گذشته احتیاج بیماران عزیز کشور را هر چه سریعتر رفع نماییم.

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان، میراث دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می گردد. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی بروز و مورد احتیاج برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همیشه و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1836

به "از سرگیری فراوری داروی دیابزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری فراوری داروی دیابزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید