تور گرجستان ارزان: 9 سرگرمی مجذوب کننده در گرجستان برای علاقه مندان به ماجراجویی

به گزارش مجله آراد، گرجستان به غیر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، تفریحات فراوانی برای دوستداران هیجان و ماجراجویی دارد.

تور گرجستان ارزان: 9 سرگرمی مجذوب کننده در گرجستان برای علاقه مندان به ماجراجویی

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

گرجستان کشوری است که جاذبه ها و سرگرمیات متنوع و فراوانی برای همه سلیقه ها دارد. تنوع سرگرمیات در این کشور بسیار قابل توجه است و همه گردشگران می توانند از جاذبه های مورد علاقه خود استفاده نمایند.

اگر از دوستداران هیجان و ماجراجویی باشید، در گرجستان ناامید نمی شوید. گرجستان مقصد مناسبی برای سفر علاقه مندان به طبیعت و علاقه مندان به ماجراجویی است.

هر زمانی که می خواهید به گرجستان سفر کنید، با یاری خبرنگاران می توانید برترین تور گرجستان را انتخاب کنید و سفر به این کشور دیدنی را تجربه کنید. ما در خبرنگاران با نمایش تورهای گرجستان از آژانس های مختلف و بعلاوه امکان مقایسه قیمت پکیج ها به شما یاری می کنیم تا کمترین قیمت ها را پیدا و سفرتان را مقرون به صرفه تر از همه جا برنامه ریزی کنید.

آفر تور گرجستان

در ادامه، تعدادی از سرگرمیات و ورزش های پرهیجانی که در گرجستان فرصت امتحان کردن آن ها وجود دارد، معرفی می کنیم. در طول سفر، فرصت لذت بردن از این سرگرمیات را از دست ندهید.

زیپ لاین در باغ گیاه شناسی تفلیس

زیپ لاین یکی از سرگرمیات و جاذبه هایی است که اخیرا به مجموعه باغ گیاه شناسی تفلیس اضافه شده است و از همان ابتدا، هواداران زیادی بین اهالی شهر و گردشگران پیدا نموده است. در زیپ لاین این مجموعه، بازدیدنمایندگان می توانند از چشم انداز خیره نماینده شهر از قلعه ناریکالا تا باغ گیاه شناسی از ارتفاع سی متری لذت ببرند. طول زیپ لاین 270 متر است.

می توانید بین مودهای سریع و آهسته، هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. امنیت و سلامتی شما در این مجموعه، کاملا تضمین می گردد.

آموزش تیراندازی

فروشگاه اسلحه Global Arms در خیابان Gamrekeli در شهر تفلیس قرار گرفته است. این مجموعه دارای یک شوتینگ رنج (محلی برای آموزش و تمرین تیراندازی) سرپوشیده اختصاصی است. این قسمت برای علاقه مندان به تیراندازی فرصت خوبی است تا با استفاده از امکانات فراهم شده، تیراندازی را یاد بگیرند و تمرین نمایند.

می توانید ده بار شلیک کردن به یک هدف کاغذی در فاصله 18 متری را امتحان کنید. اگر از نتیجه تیراندازی خود راضی بودید، می توانید هدف کاغذی را به عنوان یادگاری با خودتان ببرید.

مسابقه سرعت در روستاوی

موتورپارک بین المللی روستاوی، پیست مسابقه محبوبی است که در 20 کیلومتری از مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است. این مجموعه، فرصتی برایتان فراهم می نماید تا مسابقه سرعت در راستاهای بسته را تجربه کنید.

طول راستا مسابقه 4.1 کیلومتر است و می توانید ماشین های فرمول آلفا، ماشین های قدیمی، فرمول تاکسی و آفرود را برانید. اگر رانندگی و سرعت، سرگرمی مورد علاقه شما نیست، می توانید به جای مسابقه دادن، در یکی از این مسابقات شرکت کنید و دیدنگر باشید.

رانندگی کردن در یکی از خطرناک ترین جاده های جهان

راستا آبانو، یک راستا کوهستانی مرتفع است که به منطقه Tusheti منتهی می گردد. رانندگی کردن در این راستا، یکی از تجربه های هیجان انگیز زندگیتان خواهد بود. این جاده با وجود اینکه یکی از پرترددترین راستاهای کوهستانی در منطقه قفقاز است فقط به وسیله خودروی چهارچرخ محرک قابل عبور است.

این راستا به عنوان یکی از خطرناک ترین جاده های جهان شناخته می گردد و طی کردن آن به خاطر تغییرات راستا و باریک شدن، بیشتر از جاده های عادی طول می کشد.

پاراسیلینگ یا آب چترسواری بر فراز دریای سیاه

در جریان پاراسیلینگ، پشت یک قایق تندرو قرار می گیرید در حالی که یک چتر مخصوص شما را در هوا نگه می دارد. این تجربه مجذوب کننده یکی از پرهیجان ترین سرگرمیات در سفر به گرجستان است که نباید آن را از دست بدهید.

رودگردی در آب های خروشان

یکی دیگر از ورزش های هیجان انگیزی که در گرجستان فرصت امتحان کردن آن را دارید، رودگردی در آب های خروشان است. در گرجستان 5 رود مختلف برای رودگردی وجود دارد. فصل این سرگرمی از اواسط آوریل آغاز می گردد و تا اواسط اکتبر ادامه دارد. بالاترین سطح آب را در ماه های مه و ژوئن تجربه خواهید کرد.

اگر این ورزش برای شما تازه است و تجربه ندارید، در ماه های ژوئیه، آگوست یا سپتامبر، آن را امتحان کنید.

هلی اسکی در Gudauri

هلی اسکی یکی از تازهترین سرگرمیاتی است که هواداران هیجان و ماجراجویی می توانند در گرجستان تجربه نمایند. پیست اسکی Gudauri برترین فرصت برای تجربه کردن هلی اسکی است. ابتدا پرواز بر فراز دامنه های بکر را تجربه می کنید که قبلا کسی روی آن ها اسکی ننموده است.

نسبت به بسیاری از شهرهای اروپایی که امکانات هلی اسکی را برای بازدیدنمایندگان خود فراهم می نمایند، Gudauri یک مقصد نسبتا مقرون به صرفه است. برای مبتدیان و حرفه ای ها امکانات خوبی برای اسکی و اسنوبرد دارد.

پاراگلایدینگ

اگر دوست دارید چشم اندازهای زیبای گرجستان را از بالا دیدن کنید، پاراگلایدینگ را امتحان کنید. شرکت های مختلفی این فعالیت مجذوب کننده را در نقاط مختلف کشور ارائه می نمایند. می توانید بر فراز دریای تفلیس، Gudauri ،Kazbegi یا سواحل دریای سیاه، پرواز کنید و لذت ببرید. پیج فیس بوک فدراسیون پاراگلایدینگ گرجستان را آنالیز کنید تا در خصوص جزییات پروازها و مکان آن ها، اطلاعات کاملی به دست آورید.

بالن سواری بر فراز دره Alazani

شرکت اسکای تراول، پرواز با بالن بر فراز دره Alazani را در منطقه Kakheti ارائه می نماید. این دره به طول صد کیلومتر در کنار دامنه های رشته کوه قفقاز بزرگ ادامه دارد و چشم اندازهای بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2082

به "تور گرجستان ارزان: 9 سرگرمی مجذوب کننده در گرجستان برای علاقه مندان به ماجراجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: 9 سرگرمی مجذوب کننده در گرجستان برای علاقه مندان به ماجراجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید