8 گجت برای سفر های جاده ای

به گزارش مجله آراد، خیلی از افراد به سفر های جاده ای و این که با وسیله نقلیه خودشان سفر نمایند، علاقه دارند. اگر شما از این دسته افراد هستید، پس باید قبل از سفر مطمئن باشید که وسیله تان کاملا سالم است. اما به جز این، کارهای غیرضروری دیگری نیز برای چک کردن قبل از سفر وجود دارد که می توانند سفر شما را لذت بخش تر نمایند.در اینجا ما تعدادی از گجت ها را به شما معرفی می کنیم که می توانید داخل ماشین تان، چه نو و چه قدیمی، در طول بهره ببرید.

8 گجت برای سفر های جاده ای

1. شارژر همراه و جامپ استارتر

هنگامی که در جاده هستید به منابع انرژی زیادی دسترسی ندارید. جامپ استارتر یا استارتر امدادی باتری ماشین و شارژر همراه، نه تنها به شما برای شارژ کردن دستگاه های الکترونیک یاری می نماید، بلکه می تواند ماشین تان را نیز روشن کند. مسلما هیچکس نمی خواهد در طول سفر باتری اش خالی گردد. باتری یاریی آنکر با اختیار داشتن تمام این امکانات یک چراغ قوه نیز داخل خود دارد.

2. فلاسک ضدضربه استیل

شما به راحتی می توانید یک فلاسک مسافرتی مقرون به صرفه پیدا کنید، اما فلاسک Zojirushi توانسته محبوبیت بسیاری پیدا کند. اگر می خواهید مطمئن باشید که نوشیدنی شما برای ساعت ها دمای خودش را نگه می دارد (چه سرد، چه گرم) این فلاسک کاملا مناسب شما است. این فلاسک ها در سایز های مختلف و رنگ های متنوع در بازار وجود دارند. به علاوه همه این فلاسک ها 5 سال گارانتی دارند.

3. یخچال مسافرتی

شما می توانید هر یخچال مسافرتی که می خواهید با خود به سفر ببرید؛ یا می توانید از یخچال های مسافرتی تازه تر مانند 12v wagan بهره ببرید که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا خوراکی ها و نوشیدنی هایتان را سرد نگه دارید؛ یا حتی برعکس، می توانید غذایتان را داخل گرم کنید تا به جای مناسبی برای خوردن برسید. این یخچال به مقدار کافی بزرگ است و تا 4 بطری دو لیتری را در خود جای دهد و می تواند حداکثر تا 60 و حداقل تا 0 صفر درجه دمایش را تغییر دهد.

4. بلوتوث هندزفری ماشینی

این گجت شاید در ماشین های تازه لازم نباشد، اما اگر ماشین تان قدیمی است، می توانید به وسیله این گجت مقرون به صرفه و کوچک ماشین تان را کمی ارتقا دهید. بلوتوث iClever قابلیت این را دارد تا به چند دستگاه مختلف وصل گردد و می تواند کار شما را در پخش کردن آهنگ های مختلف آسان تر کند.

5. نگه دارنده گوشی

کار کردن با گوشی در حین رانندگی با تمام خطر هایی که ممکن است به وجود آورد، بسیار اذیت کننده است. یک گیرنده مناسب به شما یاری می نماید تا گوشی تان را در یک جا و در دیدرس خود نگه دارید و هرگاه که به جهتیابی احتیاج داشتید، یاری تان کند. نگه دارنده گوشی Spigen روی داشبورد شما قرار می گیرد و با گیره آهن ربایی خود گوشی تان را محکم نگه می دارد.

6. تبدیل یو اس بی مسافرتی

چه از گوشی هوشمندتان برای جهتیابی بهره ببرید یا چیزهای دیگر، شما یک شارژر مسافرتی لازم دارید. البته اگر ماشین تان خودش پورت یو اس بی نداشته باشد. تبدیل یو اس بی مسافرتی Anker، چهار پورت یو اس بی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید تمامی دستگا ه های هوشمند خود را با آن شارژ کنید. اگر چهار پورت برای شما زیاد است، می توانید از مدل دو پورته این گجت بهره ببرید.

7. جهتیاب

شاید جهتیاب گجت ضروری برای سفر نباشد، اما هنوز چند مزیت بسیار خوب دارد که بتواند با گوشی هوشمند شما رقابت کند. اخرین مدل جهتیاب Garmin قابلیت ها زیادی دارد، مانند اطلاع رسانی چند منظوره برای هشدار دادن به راننده و بعلاوه یک دوربین که به صورت اتوماتیک ویدئو را ضبط می نماید و اطلاعات جهت را برای حوادث نگه می دارد.

8. مودم همراه

شما همیشه می توانید با اشتراک گذاری اینترنت همراه، لپ تاپ یا تبلت خود را به وسیله گوشی هوشمندتان به اینترنت وصل کنید. اما مودم همراه می تواند گزینه بسیار بهتر با امکانات بیشتر، چه برای سفرهای انفرادی و چه سفرهای گروهی باشد. این دستگاه به شما اجازه می دهد تا تعداد دستگاه بیشتری، با کیفیت بهتری به اینترنت وصل کنید؛ ضمناًً شارژ گوشی تان نیز بیشتر دخیره می گردد. بعلاوه مودم های همراه قادر هستند سیگنال هایی بگیرند که گوشی نمی تواند دریافت کند.

منبع: کجارو / popularmechanics.com
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2107

به "8 گجت برای سفر های جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 گجت برای سفر های جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید