5 جاذبه پر هوادار در جاکارتا

به گزارش مجله آراد، معرفی 5 جاذبه دیدنی جاکارتا، اندونزی

بیشتر افراد وقتی اسم اندونزی را می شنوند جاکارتا را مجسم می نمایند. پایتخت شلوغ اندونزی و یکی از زیباترین شهرهای این کشور. برای عده ای هم نام اندونزی یاد آور جزیره رویایی بالی است. اما جاکارتا و بالی از جهات بسیار زیادی با هم تفاوت دارند. آرامش جزیره ای بالی با شلوغی و رفت و آمد های شهر جاکارتا کاملا در تضاد است. سفر به جاکارتا تجربه واقعی تری از سبک زندگی مردم اندونزی را به شما می دهد . با خبرنگاران همراه باشید تا با 5 جاذبه برتر شهر جاکارتا آشنا شوید.

5 جاذبه پر هوادار در جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

1- بنای یادبود ملی (National Monument)

این بنای عظیم و باشکوه از نماد های اصلی این شهر است که در میدان زیبای مردکا (Merdeka) واقع شده است. این بنای 132 متری، به عنوان نماد و یادبودی برای احترام به درگیری اندونزیایی ها برای کسب استقلال و خودمختاری ساخته شد که در سراسر این کشور احترام خاصی دارد. جدا از معماری زیبای یادبود ملی، می توانید از دیدن منظره تمام شهر از بالای این برج لذت ببرید.

2- میدان مردکا (Merdeka Square)

میدان مردکا یکی از دیدنی های اصلی شهر جاکارتا است که یک کیلومتر وسعت دارد. در مرکز این فضای باز نیز یادبود ملی واقع شده است. اطراف این بنای معروف با پیاده رو ها، فضای سبز و آبشار های تزئینی احاطه شده است. در سفرتان به جاکارتا حتما کفش های مخصوص پیاده روی تان را بردارید و در این میدان زیبا قدم بزنید.

3- هزار جزیره (Thousand Islands)

هزار جزیره جاکارتا مجمع الجزایری است که در کرانه شمالی این کشور واقع شده است. این جزایر فرصت های بسیاری را در اختیار افرادی می گذارد که می خواهند تجربه ای خارج از حد و مرزهای شهری را در نزدیکی پایتخت این کشور به دست بیاورند. در این جزیره می توانید رستوران های فوق العاده ، ریزورت (متل) های زیبا و خط ساحلی خیره کننده ای را به همراه سواحل طلایی منحصر به فرد در آن ببینید. این جزایر بهترین مقصد برای کسب آرامش و لذت بردن از آفتاب اندونزیایی به شمار می آیند.

4- مینی پارک تامان (Taman)

اگر می خواهید درکی واقعی از فرهنگ اندونزی و زندگی روزمره مردم بومی آن به دست بیاورید مقصدی بهتر از مینی پارک تامان پیدا نمی کنید. این پارک 250 هکتاری تعداد زیادی از میراث فرهنگی و سنت های اندونزی را در غرفه های مختلف به نمایش گذاشته است. همچنین در این پارک می توانید مجسمه های مینیاتوری از مجمع الجزایر اندونزی، ماشین کابلی، سینمای آی مکس (IMAX) و تئاتر سنتی را ببینید که با جزئیات زیاد به زیبایی ساخته شده اند.

5- مسجد استقلال (Istiglal Mosque)

مسجد استقلال به عنوان بزرگترین مسجد جنوب آسیا، بدون شک از جاذبه های مهمی است که باید در قلب شهر جاکارتا ببینید. این مسجد در سال 1978 میلادی با ظرفیت 200 هزار نفر ساخته شد و شامل چندین مناره تزئینی و حیاطی ساخته شده از سنگ مرمر است. دیوارهای فضای داخلی این مسجد با علائم و نشانه های اسلامی و خطاطی عربی تزئین شده است. مسجد استقلال یکی از زیباترین جاذبه های جاکارتا است که به شما حس خاصی از شکوهمندی را القا می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 377

به "5 جاذبه پر هوادار در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جاذبه پر هوادار در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید