10 دهکده هیجان انگیز انگلیسی

به گزارش مجله آراد، نه تنها ایتالیا به روستاهای کوچک زیبایی می‌بالد . انگلستان نیز به میراث تاریخی خود افتخار می‌کند . این سنگ‌های قیمتی زیبا را بررسی کنید ، که شگفتی‌های معماری را از قرون مختلف حفظ کرده‌اند . کدام یک مورد علاقه شماست ؟

10 دهکده هیجان انگیز انگلیسی

10. Burnham ، نورفولک
یک دهکده ساحلی با نام عجیب به خاطر خانه‌های رنگارنگ گرجستان که در امتداد خیابان‌ها صف کشیده‌اند مشهور است . Burnham ادعا می‌کند که زیباترین شهر این منطقه است و به چندین فروشگاه تخصصی مستقل و تخصصی ، گالری‌ها و سالن‌های زیبایی می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
یک مکان خوب برای تحسین معماری تاریخی ، خرید و شام - اینها فعالیت‌های اصلی هستند که فرد می‌تواند در این شهر زیبا از آن لذت ببرد .
9. Blockley ، Gloucestershire
خانه‌های تاریخی پرستیدنی در وسط دره سرسبز سرسبز جمع شده‌اند و گوسفندان تا این روز در حال چریدن هستند . محیط طبیعی مسیرهای پیاده‌روی و پیک‌نیک زیادی را فراهم می‌کند ، جایی که فرد می‌تواند چیزهای خوشمزه‌ای را که در فروشگاه‌های محلی خریده می‌شود ، مزه کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این روستا زیبا از بالای تپه‌ها تحسین می‌شود و اطراف آن را احاطه کرده‌است. مشهورترین قطعه معماری سنت پیتر و پاول است که ارزش دیدن دارد .
8. Hambleden ، Buckinghamshire
قبلا ً در کتاب Domesday در 1086 ذکر شده بود! این شهر به وسیله کلبه‌های چوبی و سنگی تعریف شده‌است که برای قرن‌ها در اینجا قرار دارند . مهم‌ترین مکان معماری ، چهاردهمین کلیسای سنت مری است که جزئیات شگفت انگیزی را در داخل و خارج از آن نشان می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ؟
معماری قرون‌وسطایی بازدیدکنندگان را به موقع به عقب پرتاب می‌کند : به خوبی حفظ شده‌است، خانه‌ها و کلیساهای اصیل و زیبا بیننده را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند.
7. Lacock ، ویلتشایر
این شهر به ساختمان‌های تاریخی پر زرق و برق می‌بالد ، که توجه filmakers را به خود جلب کرده و مکان مناسبی برای فیلم سازی شده‌است . تمام روستا مثل موزه‌ای در زیر آسمان باز به نظر می‌رسد . گردشگران از کلیسای Medieval قرون‌وسطی بازدید می‌کنند که به سبک‌های مختلف و معماری آن افتخار می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
اگرچه به نظر می‌رسد که این روستا واقعا ً قدیمی است ، اما این روستا امکانات خوبی دارد و برای توریست‌ها آسان است . موزه‌ها ، گالری‌های بزرگ، رستوران‌ها همه را خراب می‌کنند و این شانس را به آن‌ها می‌دهد .
6. Staithes ، Yorkshire شمالی
این بندر یکی از مهم‌ترین و مهم‌ترین بندر ماهیگیری در ساحل شمال شرقی بریتانیا بود . امروز احساس می‌شود که زمان متوقف شده‌است . این شهر دارای خانه‌های تاریخی است که در ساحل ، کوچه‌های تنگ ، ساحل ماسه‌ای ، جایی که فسیل‌ها می‌توانند یافت شوند و سرعت کند دیده می‌شود . با این حال ، گردشگران امکانات زیادی در اینجا پیدا خواهند کرد - B & B ، رستوران‌ها و تورها با سفره‌ای دریایی .
چرا به آنجا بروی ؟
این جواهر انگلیسی را بیابید . فستیوال "Staithes" در ماه سپتامبر ، هنگامی که گالری بازدیدکنندگان را دعوت به تحسین نمایشگاه‌ها کرد ، از جایگاه خود فراتر می‌رود .
5. Saltaire ، وست یورکشایر
این روستا توسط Sir سالت در سال 1851 برای کارگران آسیا ساخته شده‌است، این روستای ویکتوریایی توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی محافظت می‌شود . امروزه Salts میل بزرگ‌ترین مجموعه آثار هنری Hockney در جهان است ! اگرچه ساختمان‌های grandiose نسبتا ً کوچک هستند ، اما ساختمان‌های مجلل آن احساس یک شهر بزرگ را ایجاد می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
معماری دوره ویکتوریا را به خوبی حفظ کرده بود. این باعث می‌شود که انسان احساس کند در یک سفر زمانی سفر می‌کند !
4. Alfriston ، شرق
این مکان از زمان باستان شناسان باستان در این مکان ساکن بوده‌اند - باستان شناسان شواهدی از barrows Neolithic پیدا کرده‌اند . این یک مسافرخانه محبوب در قرون‌وسطی ، به ویژه برای راهبان بود که برای سفر به اطراف خود به کار می‌رفتند . امروزه این روستا برای تعدادی از کلیساهای قرون‌وسطی که به خوبی حفظ شده‌اند مشهور است .
چرا به آنجا بروی ؟
اگرچه بسیار کوچک است ، اما شگفت اور است که Alfriston دارای جاذبه‌های زیادی از جمله خانه Clergy روحانیت ، جایزه برنده جایزه و حتی باغ‌وحش برنده جایزه است !
3. سافولک ، سافولک
محل استقرار آن‌ها در ساحل ، دهکده ماهیگیری و ماهیگیری بود . این قلعه یک قلعه قرون‌وسطایی در قرون‌وسطی را حفظ کرده‌است . گردشگری در تابستان شروع می‌شود و کمی جاذبه دارد که شامل بازدید از ساختمان‌های تاریخی ، سفر دریایی به رودخانه و داشتن یک وعده غذایی در رستوران‌های tradional می‌شود .
چرا به آنجا بروی ؟
در واقع ، دهکده با هاله‌ای تاریخی احاطه شده‌است .
به تازگی نان و گوشت سنتی ، سرعت کند و یک قلعه 90 فوتی را که مشرف به Orford است ، به مقصد یک سفر بزرگ روزانه تبدیل کرده‌است .
2. Blakeney ، نورفولک
روستای بندری قرون‌وسطی به تپه‌های شنی ، کانال‌ها ، creeks و خانه‌های دلفریب می‌بالد . در ساختمان‌های تاریخی ساختمان‌های تاریخی ، رستوران‌ها ، رستوران‌ها ، هتل‌ها و مغازه‌ها پیدا خواهند شد . همچنین پارک ، باغ‌های زیبا و سواحل شنی را نیز در بر می‌گیرد . فعالیت‌های بیرونی شامل پیاده‌روی ، دوچرخه‌سواری ، رفتن به سفر بر روی یک قایق ، اسب سواری و حتی پرنده نگری هستند .
چرا به آنجا بروی ؟
مناظر زیبا شبیه به یک settlement ساحلی معمولی هستند . مناظر شنی که مشرف به دریا هستند ، یک نقطه آرام و رمانتیک برای سفر آخر هفته را فراهم می‌کند .

انتشار: 4 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 9

به "10 دهکده هیجان انگیز انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دهکده هیجان انگیز انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید