تور استرالیا ارزان: حقایق جالب از ملبورن که نمی دانستید

به گزارش مجله آراد، دانستنی های ملبورن

ملبورن این شهر بزرگ استرالیایی با جاذبه های زیادی گره خورده است، پارک های انبوه، کتابخانه های بزرگ و موزه ها، بخش کوچکی از دیدنی های این شهر زیبا هستند. شهر ملبورن مرکز استرالیا، یک مرکز فرهنگی بین المللی هم در جهان محسوب می گردد. نقاط گردشگری زیادی که در این شهر وجود دارد و این موضوع دست جهانگرد ها و گردشگران را در انتخاب باز می گذارد. اما در این پست نمی خواهیم درباره این جاذبه ها صحبت کنیم بلکه می خواهیم شما را با حقایقی از این شهر پرجنب و جوش آشنا کنیم پس با خبرنگاران همراه باشید:

تور استرالیا ارزان: حقایق جالب از ملبورن که نمی دانستید

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

1- فرد فقیری در این شهر وجود ندارد

شاید شما تا حالا به ملبورن سفر نموده ابشید و با خودتان بگویید من یکبار در یکی از خیابان های شهر، فرد نیازمندی را دیدم. این طبیعی است اما بد نیست بدانید که ملبورن، قابل زیست ترین شهر برای زندگی در جهان است! این به آن معناست که استاندارد زندگی در این شهر به مقدار ای بالاست که هیچ جای دیگری برای زندگی کردن در این کره خاکی بهتر از ملبورن نیست. 5 معیار اصلی برای انتخاب این شهر هستند از: ثبات، مراقبت های بهداشتی، فرهنگ، محیط زیست و تحصیلات.

2- 38 درصد مردم این شهر، در خارج به جهان آماده اند

جالب است بدانید تقریبا نصف جمعیت ملبورن در این شهر و حتی در استرالیا به جهان نیامده اند. بیشتر مردم این شهر به ترییب از انگلستان، ایتالیا، ویتنام، چین و یونان هستند و این تنوع، فایده های زیادی برای این شهر به ارمغان آورده است و همه این فرهنگ های مختلف و مذاهب در سازگاری کامل با هم و در کنار هم زندگی می نمایند.

3- در تراموا از شما پذیرایی شاهانه می نمایند!

رستوران شماره یک ملبورن، یک ترامواست! این رستوران ماشینی، با آرایی که مردم به آن دادند، به عنوان بهترن جای شهر برای صرف غذا انتخاب شده است. صرف غذا در این تراموا، یک تجربه رمانتیک است و در آن سرآشپزهای 5 ستاره برای مهمانان غذاهای بی نظیری آماده می نمایند و همزمان هم افراد می توانند از چشم انداز شهر لذت ببرند و البته که این مورد، یکی از برترین و تنبلانه ترین روش های تماشا شهر است! در حالیکه شما در حال پر کردن شکم تان با یک غذای بسیار خوشمزه هستید، این تراموا در یک جهت دایراه ای در شهر حرکت می نماید و از کنار ساختمان های زیادی مثل ساختمان مجلس می گذرد. صرف غذا در این رستوران ایده خوبی است و می تواند یک تجربه تکرارنشدنی باشد.

4- ملبورن باعث بهتر شدن بازیهای المپیک شد

شاید تا بحال مراسم المپیک را دیده اید. در آغاز و در خاتمه این مراسم، تمام ورزشکارن با هموطنانشان در کنار هم و در یک خط رژه می فرایند، اما در زمانهای گذشته موضوع کمی فرق می کرد. در سال 1965، ملبورن اولین شهری خارج از اروپا و آمریکای شمالی بود که میزبان این بازی ها بود. در کنار تمام ورزشکارانی که با هم رقابت می کردند، ستاره واقعی این بازی ها شخصی به نام John lan Wing بود؛ این شخص نامه ای ناشناس به کمیته بازیهای المپیک نوشت و این پیشنها راداد که بهتر است همه ورزشکاران در آخر بازیها در کنار هم راه بفرایند تا نمادی از وحدت جهانی باشند. این فرد تا 30 سال بعد هم ناشناس باقی ماند تا اینکه این کمیته راز فرستادن این نامه را فاش کردند.

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2101

به "تور استرالیا ارزان: حقایق جالب از ملبورن که نمی دانستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: حقایق جالب از ملبورن که نمی دانستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید