کرمان جزو استان های تأثیرگذار در زمینه توسعه متوازن

به گزارش مجله آراد، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در سطح کشور، جزو استان های تأثیرگذار، هم از نظر کمی تیم ها و هم توسعه متوازن در بخش های فوتبال، فوتسال و ورزش بانوان است.

کرمان جزو استان های تأثیرگذار در زمینه توسعه متوازن

به گزارش خبرنگار، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست آنالیز برگزاری مسابقه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور به میزبانی شهر کرمان که با حضور آرش جابری، دبیر و سرپرست سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال کشور، قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، احمدی طباطبایی معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان و عضو ارشد ستاد استانی کرونا، جمالیزاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان، نایب رئیس، دبیر، رئیس کمیته فوتسال و رئیس کمیته روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان برگزار گردید، از قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و تیم همراهشان که با انگیزه و شور و نشاط، مسائل فوتبال استان را پیگیری می نمایند، قدردانی کرد و گفت: امروز شاهد این هستیم استان کرمان در سطح کشور، جزو استان های تأثیرگذار، هم از نظر کمی تیم ها و هم توسعه متوازن در بخش های فوتبال، فوتسال و ورزش بانوان است.

او اضافه کرد: در بخش فوتبال و فوتسال نگاه عادلانه ای اجرا شده که از این گسترده گی تشکر می کنم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: فوتسال استان کرمان به رغم کوشش ها و پیگیری های اجرا شده و اسپانسر خوبی که تیم داری را انجام می ده، لیگ رجحان گردد.

او توضیح داد: قطعاً کرمان می تواند در فوتسال نیز صاحب نام باشد و حرفی برای گفتن داشته باشد و حضورش می تواند انگیزه مضاعفی ایجاد کند برای رشته ای که گستردگیش در این استان کم نیست.

او از جمالی زاده رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان که از زمان شروع شیوع کرونا در استان کرمان همراه و همگام با جامعه ورزش حرکت نموده، تمام دستورالعمل ها را مو به مو ابلاغ کردند و پیگیری برای بحث اجرایش را انجام می دهند، تشکرد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در بحث تصمیماتی که در زمان شیوع کرونا گرفته می گردد، ما قانون گذار نیستم، بلکه مجری قانونیم.

پاریزی اضافه کرد: تصمیماتی که گرفته می گردد، اولویتش حفظ جان ورزشکاران است و این اولویت نخست ماست.

او ابراز امیدواری کرد: در کنار این تصمیمات بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و راه اندازی و برگزاری مسابقات بر اساس شرایط و ضوابط قانونی، شور و نشاط را که احتیاج امروز است را به جامعه بازگردانیم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1185

به "کرمان جزو استان های تأثیرگذار در زمینه توسعه متوازن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان جزو استان های تأثیرگذار در زمینه توسعه متوازن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید