کارتونیست سنندجی، منتخب جشنواره ایتالیا

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: پروین محمدی کارتونیست سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان جایزه منتخب هفدهمین جشنواره بین المللی فکسی برای صلح کشور ایتالیا را به خود اختصاص داد.

کارتونیست سنندجی، منتخب جشنواره ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از سنندج، امین مرادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با خاتمه یافتن هفدهمین جشنواره بین المللی فکسی برای صلح در شهر رم ایتالیا اثر هنرمند کارتونیست سنندجی پروین محمدی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان پیروز به کسب جایزه منتخب جشنواره در بخش حرفه ای این جشنواره شد.

وی گفت: این جشنواره بین المللی توسط آموزشگاه صلح ایتالیا و در دو بخش کارتون و کاریکاتور در دو رده نوجوان و حرفه ای برگزار می گردد که در رده حرفه ای جشنواره سه هنرمند ایرانی پیروز به کسب عنوان شدند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان مرادی اضافه کرد: در بخش طنز رتبه اول را بهروز فیروزی کسب و هنرمندان سهراب خیریه و پروین محمدی جوایز منتخب جشنواره را از آن خود کردند.

وی خاطر نشان کرد: پروین محمدی کارتونیست متولد 1371 سنندج دانشجو رشته ریاضی محض دانشگاه کردستان می باشند و تاکنون توانسته جوایز متعددی را در جشنواره های مختلف از جمله برگزیده جشنواره شمسه (شهر و شهروندی) تهران 91، برگزیده جشنواره استانی منابع طبیعی 91کسب کند.

مرادی اضافه کرد: وی تاکنون در 7 نمایشگاه گروهی در سنندج حضور داشته و در 5 کتاب کشوری و بین المللی آثار نامبرده به چاپ رسیده است.

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان از سال 84 در حوزه هنری استان کردستان تأسیس و تاکنون هنرمندان مرتبط با این خانه توانسته اند پیروزیت های متعددی را در جشنواره های داخلی و بین المللی کسب نمایند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 401

به "کارتونیست سنندجی، منتخب جشنواره ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتونیست سنندجی، منتخب جشنواره ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید