کاراته کا های ایران شش برنز کسب کردند

به گزارش مجله آراد، با کسب شش مدال برنز دیگر در رقابت های قهرمانی آسیا جمع مدال های ایران در این دوره از مسابقات به عدد 31 رسید.

کاراته کا های ایران شش برنز کسب کردند

به گزارش مهر، در ادامه این رقابت ها که از روز شنبه 27 آذرماه به میزبانی قزاقستان در آلمانی شروع شده، تیم اعزامی کشورمان پیروز به کسب شش مدال برنز دیگر شد. ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، طراوت خاکسار در وزن 5- کیلوگرم، لیلا برجعلی در وزن 68+ کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم و پوریا اقدسی در وزن 55- کیلوگرم با رجحان مقابل رقبای خود در ملاقات رده بندی به مدال برنز دست پیدا کردند.

فاطمه صادقی در کاتای انفرادی و سارا بهمنیار در وز 50- کیلوگرم نیز توفیقی در کسب مدال نداشتند و ملاقات رده بندی را به رقبای خود واگذار کردند.

فردا و در روز خاتمهی این دوره از مسابقات تیم های کاتا و کومیته ایران به همراه ذبیح الله پورشیب، صالح اباذری، علی مسکینی و مبینا حیدری برای کسب مدال طلا در مبارزه خاتمهی به مساف رقبای خود می فرایند و بانوان ایران در دو بخش کاتا و کومیته تیمی هم در ملاقات رده بندی برای کسب مدال برنز کوشش خواهند کرد.

کاروان اعزامی کاراته ایران در این دوره از مسابقات تا کنون پیروز به کسب 13 مدال طلا، 5 نفره و 14 برنز، در مجموع 31 مدال شده و قهرمانی خود را در این دوره از بازی ها مسجل نموده است.

این دوره از مسابقات عصر فردا چهارشنبه اول دیماه با برگزاری ملاقات های فینال رده سنی بزرگسالان به کار خود خاتمه خواهد داد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2061

به "کاراته کا های ایران شش برنز کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کا های ایران شش برنز کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید