پیش فروش شش محصول سایپا از پنجشنبه

به گزارش مجله آراد، خبرگزاری خبرنگاران- طرح تازه فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه آغاز می شود و تا ساعت 8 صبح روز دوشنبه 6 دی ماه ادامه خواهد داشت.

پیش فروش شش محصول سایپا از پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، لازم به ذکر است فرصت مشارکت در پیش فروش های یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا براساس آیین نامه های ابلاغی دو روز کاری است، اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح ها، امکان ثبت نام در روز های پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

در این طرح های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا 6 محصول شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت 151 اس. ای با موتور ام.13 را عرضه می کند.

متقاضیان خرید این محصولات می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com/ در یکی از روش های پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام کنند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پیش فروش یکساله مشخص می شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت تولید، شرکت داده نخواهند شد.

برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید 72 ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2194

به "پیش فروش شش محصول سایپا از پنجشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش شش محصول سایپا از پنجشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید