پویش نذری آب در البرز شروع شد، یاری به مردم جنوب شرقی ایران

به گزارش مجله آراد، معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: خشک سالی در منطقه ها جنوب شرقی کشور موجب شد تا در استان البرز به منظور یاری به منطقه ها کم آب، پویشی تحت عنوان نذر آب در استان البرز راه اندازی گردد.

پویش نذری آب در البرز شروع شد، یاری به مردم جنوب شرقی ایران

محمدحسین وطنی صبح امروز در مکان جمعیت هلال احمر استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: شرایط آب وهوای کشور و کمبود آب در بعضی منطقه ها کشور منجر شد تا یک پویش تحت عنوان (نذری آب) در استان البرز شروع گردد.

وی تغییرات اقلیمی را یکی از دلایل کاهش بارندگی دانست و اظهار کرد: تمامی موارد دست به دست هم داده اند تا با مسئله ای به نام خشک سالی در جنوب شرقی کشور روبرو شویم و به نظر می رسد پویش نذر آب با همکاری مردم نتیجه مفیدی را در بر داشته باشد.

معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان البرز ادامه داد: این پویش در استان های سیستان بلوچستان ،خراسان جنوبی و کرمان اجرایی می گردد، اعلام کرد: در این پویش که به وسیله مردم اجرایی شده است، علاوه بر لوله کشی آب در منطقه ها نیازمند، برای خرید تانکر باهدف برطرف اثرات خشک سالی نیز اقدام شده است.

وطنی در ادامه با اشاره به اینکه افراد علاقه مند می توانند یاری های خود را به صندوق های مستقر در مصلی ها برسانند، یادآور شد: بعلاوه مراکز پرتردد شهر و اماکن عمومی بر رفت وآمد شناسایی شده و با قرار دادن صندوق در راستای جمع آوری یاری های مردمی برآمده ایم.

وی در انتها اعلام کرد: همشهریان می توانند یاری های نقدی خود را برای حمایت از استان های کم آب به شماره حساب 66666 نزد بانک های (ملت، کشاورزی، مهر ایران، رفاه، صادرات، دی، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک) واریز نمایند؛ کد USSD*733*5151# نیز راه ارتباطی دیگر این کمپین است.

منبع: فارس نیوز

منبع: اُکالا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2033

به "پویش نذری آب در البرز شروع شد، یاری به مردم جنوب شرقی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش نذری آب در البرز شروع شد، یاری به مردم جنوب شرقی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید