خرید های اینترنتی در خراسان جنوبی 50 درصد افزایش یافت

به گزارش مجله آراد، خرید های اینترنتی صادره استان در نیمه نخست سال جاری 50 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

خرید های اینترنتی در خراسان جنوبی 50 درصد افزایش یافت

ظهوری سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست گفت: خرید های اینترنتی صادره استان در نیمه نخست سال جاری هفت هزار فقره بوده و اکنون 50 فروشگاه اینترنتی در خراسان جنوبی فعال است.

وی بیان نمود: خرید های اینترنتی وارده به استان نیز حدود 48 هزار فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی تعداد مرسولات پستی صادره از این استان در نیمه نخست سال جاری را 609 هزار مرسوله گفت و گفت: مرسولات پستی وارده 958 هزار فقره بوده که نسبت مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به خدمات پستی فعال در خراسان جنوبی اضافه نمود: پیک هوشمند شهری از جمله این خدمات است که با استفاده از آن احتیاج نیست مردم به پست مراجعه داشته باشند بلکه به وسیله تلفن شماره 31140 یا سامانه Www.postsam.ir می توانند درخواست خود را ثبت نمایند و پیک پست با مراجعه به محل، مرسوله را از مشتری دریافت می نماید.

ظهوری یادآور شد: انجام خرید های مردم، جابه جایی کالا در سطح شهر و ارائه خدمات به سایر شهرستان ها که اموری را در مرکز استان دارند از مزایای این خدمت پستی است.

وی گفت: به طور میانه روزانه بین 50 تا 80 درخواست به وسیله پیک هوشمند شهری و 100 درخواست برای ارسال مرسوله به خارج از استان به وسیله پست سام داریم.

وی بیان نمود: عرضه محصولات راهبردی و بومی استان از قبیل زرشک، زعفران و عناب به وسیله شبکه تجارت الکترونیک پست انجام می گردد.

سرپرست اداره کل پست خراسان جنوبی اضافه نمود: بازاریابی و فروش محصول یکی از دغدغه های تولیدنمایندگان است لذا تجارت الکترونیک امکان خرده فروشی محصولات کشاورزی را فراهم نموده و در این زمینه به وسیله یک شرکت، محصولات کشاورزی به صورت مستقیم از کشاورز خریداری، بسته بندی و به سراسر کشور ارسال می گردد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2273

به "خرید های اینترنتی در خراسان جنوبی 50 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید های اینترنتی در خراسان جنوبی 50 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید