پرهیزکار:تصمیم AFC در لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عجولانه بود

به گزارش مجله آراد، داود پرهیزکار در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا گفت: ما هم امروز متوجه شدیم که مسابقات قهرمانی آسیا لغو شده است. این اتفاق خلاف میل ما بود. دوست داشتیم این رقابتها برگزار گردد و تیم ملی ایران با قهرمانی در آسیا و اقتدار به جام جهانی برود.

پرهیزکار:تصمیم AFC در لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عجولانه بود

وی درباره نحوه مشخص تیم های صعود کننده به جام جهانی به عنوان سهمیه های فیفا، تاکید نمود: باید دید AFC چه سیستمی را در نظر می گیرد. به هر حال استفاده از رنکینگ تیم ها می تواند منطقی باشد. فعلاً جزئیاتی از تصمیم AFC و برنامه هایش منتشر نشده است.

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا باوجود لغو جام ملت های آسیا، اردوهای تیم ملی در بهمن و اسفند برگزار می گردد؟ گفت: فیفادی و اردوهای تیم ملی پابرجاست. یکی از بازی های ما در اسفند قرار بود با کویت باشد. با توجه به لغو جام ملت های آسیا، استنباطم این است که کویت دیگر انگیزه ای برای برگزاری این مسابقه نداشته باشد.

پرهیزکار در خاتمه گفت: نمی دانم چه بگویم. شاید تصمیم AFC یک مقدار عجولانه و سریع بود. فکر می کنم لغو مسابقات به فوتسال آسیا لطمه می زند. در نهایت امیدوارم هرچه خیر است برای فوتسال آسیا رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1556

به "پرهیزکار:تصمیم AFC در لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عجولانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزکار:تصمیم AFC در لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عجولانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید