پورموسوی: صعود کنیم راهمان هموار می گردد، میلین: شانس 4 تیم برابر است، ایگور: فعلاً همه در یک سطح هستند

به گزارش مجله آراد، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه شروع مسابقات مقدماتی جوانان آسیا به همراه دو مربی دیگر در نشست خبری حضور یافت.

پورموسوی: صعود کنیم راهمان هموار می گردد، میلین: شانس 4 تیم برابر است، ایگور: فعلاً همه در یک سطح هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نشست خبری سرمربیان تیم های زیر 19 سال ایران، قرقیزستان و امارات ظهر امروز (سه شنبه) در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار گردید. سرمربی تیم نپال به دلیل برنامه پروازی این تیم به ایران، نتوانست در این نشست خبری حاضر گردد.

نیکیتین ایگور، سرمربی تیم قرقیزستان در این نشست خبری گفت: در گروه بسیار سختی هستیم و تیم های قدرتمندی در گروه حضور دارند. چون هنوز بازی ها آغاز نشده همه تیم ها در یک سطح هستند. بعد از برگزاری بازی های اول سطح تیم ها معین می گردد که به لحاظ تاکتیکی و فیزیکی چگونه است و کدام تیم ها شانس صعود دارند.

وی درباره شانس قرقزستان برای صعود از این گروه اعلام نمود: همانطور که می دانید فوتبال در قرقیزستان چند سالی است که حرفه ای و برنامه ریزی از فوتبال پایه آغاز شده است. به عنوان مربی روس برای فوتبال قرقیزستان احترام قائلم و استعدادهای خوبی خود را در فوتبال قرقیزستان معرفی نموده اند. پایه فوتبال قرقیزستان به درستی چیده شده و نمی توان گفت از این گروه 4 تیمی فقط ایران و امارات شانس دارند و ما و نپال هم شانس خواهیم داشت. برای صعود کوشش می کنیم و فوتبال قرقیزستان در رده بزرگسالان و در جام ملت های آسیا نیز شانس عملکرد خوبی داشت و اینجا هم شانس زیادی داریم.

فردو میلین، سرمربی تیم امارات نیز گفت: گروه جذابی است و همه تیم ها شانس صعود دارند. همه تیم ها برای این کوشش خواهند کرد که صعود نمایند و برای مسابقات قهرمانی انتخاب شوند. ما هم برای این موفقیت کوشش می کنیم.

وی در مورد اینکه امارات و ایران شانس بیشتری برای صعود دارند، گفت: این دیدگاه درستی نیست که فقط امارات و ایران شانس صعود دارند. فوتبال پیشرفت چشمگیری داشته، همانطور که در چمپیونز لیگ می بینید تیم های کوچک هم پیشرفت نموده اند. باید به قرقیزستان و نپال هم احترام بگذاریم و به نظرم هر 4 تیم شانس صعود دارند.

اکبر پورموسوی، سرمربی تیم جوانان ایران نیز گفت: ابتدا از رسانه ها بابت حمایت از تیم جوانان تشکر می کنم و به هر سه تیم میهمان خوش آمد می گویم و امیدوارم در کشور صلح دوست ایران، اقامت خوبی داشته باشند. همانطور که همکارانم گفتند، قبل از آغاز بازی ها شانس همه تیم ها برابر است و تا مسابقات آغاز نشده نمی توان چیزی گفت، اما با برگزاری بازی اول 40-30 درصد تکلیف مسابقات معین می گردد. تیم ما همانطور که در بازی های تدارکاتی عملکرد خوبی داشت، در این مسابقات هم کوشش می نماید بهترین نتایج را کسب کند.

وی درباره نحوه آماده سازی تیمش توضیح داد: صد درصد از تدارکات تیم راضی هستم و بیش از 20 بازی تدارکاتی داشتیم و دو اردوی خارجی هم برگزار کردیم. شاید اگر زمان اجازه می داد می توانستیم روی نقاط ضعف و قوت مان بیشتر کار کنیم.

سرمربی تیم جوانان کشورمان در مورد اینکه گفته است اگر ایران از این گروه با حضور امارات صعود کند می تواند جزو 4 تیم پایانی باشد و به جام جهانی صعود کند، گفت: پنج بازی آخر امارات و قرقیزستان را نگاه نموده ایم . اگر از این گروه صعود کنیم، راه هموار می گردد. چون امارات حریف جدی ماست و با توجه به سوابقی که دارد، اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم، می توانیم جزو 4 تیم پایانی باشیم، چرا که در گروه سختی قرار داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 627

به "پورموسوی: صعود کنیم راهمان هموار می گردد، میلین: شانس 4 تیم برابر است، ایگور: فعلاً همه در یک سطح هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: صعود کنیم راهمان هموار می گردد، میلین: شانس 4 تیم برابر است، ایگور: فعلاً همه در یک سطح هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید