هندبال قهرمانی آسیا ، ایران از صعود به جام جهانی بازماند

به گزارش مجله آراد، تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی رفت و با این تیم به تساوی رسید تا از صعود به جام جهانی بازماند.

هندبال قهرمانی آسیا ، ایران از صعود به جام جهانی بازماند

با ارزانترین تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، نیمه اول این ملاقاتبا نتیجه 14 بر 11 به سود ایران پایان پیدا کرد. در نیمه دوم هم با کوشش بازیکنان و کادر فنی با رجحان از آن ایران بود ، اما متاسفانه با اخراج دو بازیکن ایران در لحظات پایانی کره ای ها به خواسته خود رسیدند و در 9 ثانیه پایانی بازی را به تساوی کشیدند. این ملاقات در نهایت با نتیجه تساوی 24 بر 24 تمام شد. به این ترتیب کره جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه نهایی و مسابقات قهرمانی دنیا شد و ملی پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب جواز حضور در رقابت های قهرمانی دنیا قاهره بازماندند.

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تیم های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم های بحرین و قطر واگذار نموده بود.

پیش از این ملاقات تیم های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی شده و جواز حضور در رقابت های قهرمانی دنیا را کسب نموده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:30 مقابل ژاپن صف آرایی خواهد نمود و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم کوشش می نماید.

  • هندبال ایران از قهرمان آسیا بازنده شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 738

به "هندبال قهرمانی آسیا ، ایران از صعود به جام جهانی بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی آسیا ، ایران از صعود به جام جهانی بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید