سرانجام دورهمی مهران مدیری؛ سرد و قابل پیش بینی!

به گزارش مجله آراد، جذابیت قسمت نهایی دورهمی در شبکه نسیم در حد انتظار فینالِ یک مسابقه تلویزیونی نبود.

سرانجام دورهمی مهران مدیری؛ سرد و قابل پیش بینی!

روزنامه خراسان در ادامه نوشت: مسابقه دورهمی یک شنبه شب پس از 33 قسمت به سرانجام رسید و بالاخره برنده جایزه 500 میلیون تومانی این مسابقه معین شد. تغییر ساختار برنامه تبادل نظر محور دورهمی به یک مسابقه تلویزیونی و تجربه اجرای مسابقه برای مهران مدیری، اتفاقات جدیدی بود که به نفع او تمام شد و به طور کلی می توان گفت نتیجه خوبی را رقم زد. مسابقه دورهمی چه کیفیتی داشت و در قسمت سرانجامی به اسم فینال مسابقه، چه گذشت؟

قابل حدس بودن برنده مسابقه

ساختار مسابقه دورهمی به صورتی طراحی شده که شرکت نمایندگان مسابقه بر اساس امتیاز هایی که در هر مرحله کسب می نمایند، به مراحل بالاتر راه پیدا خواهند کرد و کسی که بالاترین امتیاز را در فینال به دست بیاورد، برنده می گردد، به همین علت نتیجه مسابقه تا لحظه اعلام نام نفر برنده غیرقابل پیش بینی نیست.

در قسمت فینال، اختلاف زیاد امتیاز دو شرکت نماینده در همان مرحله اول یعنی دایره، باعث شد مخاطب نفر برنده را حدس بزند در نتیجه بخشی از هیجان مسابقه ناخودآگاه از بین برود. در این قسمت دورهمی شاهد سرانجام هیجان انگیز و غافلگیر نماینده ای نبودیم که بر کیفیت قسمت سرانجامی تأثیرگذار بود.

اعلام برنده بدون هیجان

هرچند که گفتیم ساختار دورهمی با بسیاری از مسابقات فرق دارد و خواه ناخواه نفر برنده از همان ابتدای فینال قابل حدس بود، اما نام برنده هم در شرایطی بسیار عادی و بدون هیجان اعلام شد.

در قسمت فینال، مانند دیگر مراحل مسابقه در حالی که شرکت نماینده در روبات نشسته بود، مهران مدیری نام او را به اسم برنده اظهار داشت و جز صدای سوت و تشویق حضار، شاهد هیچ اتفاق دیگری به اسم جشن پیروزی برنده دورهمی نبودیم. بهتر بود مثلا با اهدای نمادین جایزه به شرکت نماینده یا اتفاقی ویژه، سرانجام مسابقه و معین شدن برنده جایزه 500 میلیون تومانی جشن گرفته می شد و قسمت فینال با دیگر قسمت های مسابقه متفاوت می شد.

حذف مبلغ جایزه در برنامه

یکی از اتفاقات عجیب قسمت فینال، حذف اعلام مبلغ جایزه نفر اول به وسیله مهران مدیری بود. صفحه اینستاگرام دورهمی ویدئویی منتشر نموده که در آن مدیری اعلام می نماید از طرف حامی اقتصادی مسابقه مبلغ 500 میلیون تومان به نفر اول اهدا خواهد شد، اما در فینال مسابقه که از تلویزیون پخش شد، خبری از صحبت های مهران مدیری درباره مبلغ جایزه نفر اول نبود.

معلوم نیست این بخش از صحبت های مدیری و مبلغ جایزه برنده مسابقه که موضوع مهمی است، به چه علت حذف شده است. طبق اعلام صفحه دورهمی مبلغی هم به نفر دوم اهدا شده است، اما این مبلغ در صفحه اینستاگرام این مسابقه هم اعلام نشد.

تحصیلات جالب قهرمان

می دانیم که اصولا اندازه اطلاعات عمومی افراد در حوزه های مختلف ارتباط مستقیمی با اندازه تحصیلات آن ها ندارد و مسابقه دورهمی هم این موضوع را ثابت کرد. تعداد زیادی از شرکت نمایندگان این مسابقه دانشجوی مقطع دکترا در رشته های مختلف یا رشته های مربوط به حوزه پزشکی بودند، اما در نهایت شرکت نماینده ای به نام پویا فلاح توانست جایزه 500 میلیون تومانی مسابقه را از آن خود کند که مدرک کاردانی کشاورزی داشت. این شرکت نماینده قبلا در مسابقه برنده باش هم شرکت نموده بود و 15 میلیون تومان برنده شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1883

به "سرانجام دورهمی مهران مدیری؛ سرد و قابل پیش بینی!" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرانجام دورهمی مهران مدیری؛ سرد و قابل پیش بینی!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام دورهمی مهران مدیری؛ سرد و قابل پیش بینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید