تور ارزان دبی: واکنش ند پرایس به حملات انصارالله به ابوظبی، آمریکا در کنار شرکای اماراتی می ایستد

به گزارش مجله آراد، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و مشاور امنیتی کاخ سفید با اشاره به حملات روز گذشته انصارلله یمن به ابوظبی، ادعای خلل ناپذیر بودن تعهد واشنگتن در قبال امنیت امارات را مطرح کردند.

تور ارزان دبی: واکنش ند پرایس به حملات انصارالله به ابوظبی، آمریکا در کنار شرکای اماراتی می ایستد

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای به حملات روز گذشته انصارالله به مواضعی در امارات واکنش نشان داد.

وی با این ادعا که حملات علیه سایت های غیرنظامی از جمله فرودگاه بین المللی ابوظبی اجرا شده، مدعی شد که تعهد واشنگتن به حفظ امنیت امارات خلل ناپذیر است و آمریکا در کنار شرکای اماراتی می ایستد.

همزمان، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در بیانیه ای جداگانه مدعی شد که آمریکا در همکاری با امارات و سایر شرکای بین المللی، عاملان این اقدام را بازخواست خواهد نمود. او بعلاوه مدعی شد که آمریکا برای مقابله با هر تهدیدی، در کنار امارات خواهد ایستاد.

دیروز دوشنبه، منابع رسانه ای از انفجار 3 تانکر حامل نفت در منطقه المصفح امارات خبر دادند. به همین دلیل، یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن بیان کرد: در یک عملیات راهبردی عمق خاک امارات را هدف قرار دادیم.

گفته می گردد که ارتش و کمیته های مردمی یمن در یک عملیات بزرگ و استراتژیک پیروز شدند با 20 پهپاد و 10 موشک بالستیک، منطقه ها حساس و کلیدی را در امارات هدف قرار دهند.

در همین حال، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن در رابطه با این عملیات اضافه نمود: امارات با از سرگیری عملیات تجاوزکارانه علیه یمنی ها موجب واکنش متقابل شد. امارات در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است. ما پاسخ حمله را با حمله می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2112

به "تور ارزان دبی: واکنش ند پرایس به حملات انصارالله به ابوظبی، آمریکا در کنار شرکای اماراتی می ایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: واکنش ند پرایس به حملات انصارالله به ابوظبی، آمریکا در کنار شرکای اماراتی می ایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید