هوای زنجان سرد می گردد

به گزارش مجله آراد، احدیاغموری در مصاحبه با خبرنگاران به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و گفت: آسمان استان ابری خواهد بود و سامانه بارشی استان را فرامی گیرد.

هوای زنجان سرد می گردد

وی اظهار کرد: بارش ها در روز شنبه بیشتر خواهد بود و تا اواخر روز یکشنبه مهمان استان است، بارش ها در ارتفاعات به صورت برف بوده و شاهد مه آلودگی در ارتفاعات خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وقوع وزش باد در استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و اضافه کرد: سرعت وزش باد بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود و به شهروندان توصیه می گردد در کنار رودخانه ها و ساختمان های نیمه کاره تردد نکنند.

یاغموری به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره نمود و گفت: دمای هوای استان کاهش یافته و هوا سردتر می گردد.

وی به گرم ترین و سردترین مناطق استان زنجان طی 24 ساعت گذشته اشاره نمود و گفت: گرماب با دو درجه سانتی گراد سردترین و آب بر با 20 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به دمای فعلی شهر زنجان اشاره نمود و گفت: دمای فعلی شهر زنجان شش درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز یک درجه سردتر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 110

به "هوای زنجان سرد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای زنجان سرد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید