همواره دوست دارم با ایران بازی کنیم، کم تجربه هستیم و ضعف داریم

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران امروز در مرحله دوم دور گروهی مسابقات قهرمانی آسیا پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی چین را شکست دهد.

همواره دوست دارم با ایران بازی کنیم، کم تجربه هستیم و ضعف داریم

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال چین پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا به مردم ایران و تماشاگران حاضر در استادیوم به خاطر جو فوق العاده ای که ایجاد نموده بودند تبریک می گویم. خبرنگارانی که در چین هستند بارها از من سئوال کردند که چرا تا به امروز مصاحبه ای از من در ایران منتشر نشده است. من خوشحالم می شوم تا با رسانه های ایرانی مصاحبه داشته باشم و تا انتها فعالیت کاری ام به این موضوع پایبندم و جوابگوی رسانه ها خواهم بود.

سرمربی تیم ملی والیبال چین در ادامه گفت: به تیم ملی ایران تبریک می گویم. آنها شایسته پیروزی بودند. ایران در این بازی ترکیب اصلی خود را به زمین فرستاد. همواره از بازی کردن مقابل ایران لذت می برم. در آینده نیز تمایل دارم مقابل تیم ملی ایران بازی کنیم تا بتوانیم توانایی های خود را به نمایش بگذاریم. جو استادیوم ایران فوق العاده است. دلیل اصلی من برای حضور در فینال این است تا بازیکنانم در حضور تماشاگران ایرانی و جو فوق العاده استادیوم بازی و این حس را تجربه نمایند.

لوزانو در ادامه در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد تیم چین تجربه کافی را ندارد، گفت: موافقم و نه تنها کم تجربه هستیم بلکه در زمینه فنی نیز ضعف هایی داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 466

به "همواره دوست دارم با ایران بازی کنیم، کم تجربه هستیم و ضعف داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همواره دوست دارم با ایران بازی کنیم، کم تجربه هستیم و ضعف داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید