همدانی: فردا اتفاقات خوبی رخ می دهد، نمی توانیم به تیم امید بازیکن بدهیم

به گزارش مجله آراد، ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت که فردا (جمعه) قرار است اتفاقات خوبی در این تیم رخ دهد و احتمالاً بازگشت استراماچونی هم یکی از آنهاست.

همدانی: فردا اتفاقات خوبی رخ می دهد، نمی توانیم به تیم امید بازیکن بدهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ستار همدانی پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بچه ها تلاش خود را کردند و شاهد بازی خوبی بودیم، اما با نامشخص بودن شرایط سرمربی و ناپایداری شرایط تیم، طبیعی است که این هماهنگی ایجاد نشده است. تمام تلاش مان را می کنیم و مسائل را بررسی کردیم. همه تلاش می کنند که شرایط تغییر کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در این باره که خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت استراماچونی به زودی به ایران می آید، شرح داد: او قبل از بازی این خبر را داد و مطمئنم اتفاقات خوبی می افتد. من از فرایند کار خبر نداشتم و به این موضوع ورود نمی کنم. فکر می کنم همه تلاش می کنند که مسائل حل شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در این باره که آبی پوشان نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه کنند، گفت: من با این موضوع مخالفم. بازیکنان از لحاظ فنی خوب بودند و تلاش خود را کردند. نمی خواهم به مسائل فنی ورود کنم، اما بچه ها بسیار عالی بودند که فقط تمرکز لازم را نداشتند. با وجود مسائل فعلی استقلال، عدم تمرکز بازیکنان طبیعی بود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است امتیازات از دست رفته باعث از دست رفتن قهرمانی لیگ برتر شود یا خیر، گفت: تا قهرمانی راه درازی داریم. اتفاقاً هر تیمی که در صدر جدول است، بیشتر تحت فشار است.

وی درباره از دست رفتن پنج امتیاز پس از رفتن آندره آ استراماچونی بیان کرد: با این شرایط پیش آمده، بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و تمام تلاش خود را می کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تعویض ها و چیدمان تیم با نظر استراماچونی انجام شد یا خیر، گفت: این موارد با مشاوره فنی اجرا شده صورت می گرفت. گروه مشاوره ما این کارها را انجام می دادند، اما قرار نیست همه برنامه ها را به سمع و نظر شما برسانیم.

همدانی درباره شرایط استقلال در دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی شرح داد: بازی حساسی پیش رو داریم و در جام حذفی باید بتوانیم برای قهرمانی جام حذفی، شرایط خوبی داشته باشیم. قهرمانی در جام حذفی یکی از اهداف ماست و فکر می کنم فردا (جمعه) اتفاقات خوبی رخ دهد تا تیم، انسجام بهتری پیدا کند. بچه ها با یکدیگر همدلی داشتند، از روز گذشته تلاش کردیم این همدلی را بیشتر کنیم و با همکاری دوستان، به همبستگی خوبی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور او از خبر خوب، بازگشت استراماچونی به استقلال است یا خیر، گفت: یکی از موارد همین است. انشاءالله او تا قبل از بازی با سپاهان، در تمرینات ما حاضر باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در این باره که آیا بازیکنان امید استقلال به اردوی تیم امید ایران می پیوندند یا خیر، گفت: با توجه به شرایط حساسی که داریم، بعید می دانم. ما تمام مکاتبات را انجام می دهیم و به خاطر اینکه شرایط تیم ما خیلی مهم است، شاید الان نتوانیم با تیم امید همکاری کنیم. در ادامه کار تلاش می کنیم همه گونه همکاری با فدراسیون داشته باشیم. ما در این مرحله نمی توانیم به تیم امید بازیکن بدهیم و در حال رایزنی هستیم که بازیکنان را مقابل سپاهان در اختیار داشته باشیم.

همدانی درخصوص اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان استقلال با حضور خلیل زاده به عنوان سرپرست باشگاه مخالفت هستند، گفت: باید این موضوع را مدیریت کنیم. ما بازیکنان خوبی داریم، به هر حال آنها کمی ناراحت هستند و این موضوع را مدیریت می کنیم.

وی درباره اعتراض هواداران به رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی گفت: من هم قبول دارم که ماشین سازی وقت کشی کرد. البته این طبیعی است، چرا که این تیم مقابل تماشاگران ما پیش افتاده بود و تیمی که در این شرایط باشد، وقت کشی می کند. بازیکنان ما امروز تمرکز لازم را نداشتند و به همین دلیل هم موقعیت های شان از دست رفت. ما موقعیت گل داشتیم، اما تمرکز لازم را نداشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 732

به "همدانی: فردا اتفاقات خوبی رخ می دهد، نمی توانیم به تیم امید بازیکن بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: فردا اتفاقات خوبی رخ می دهد، نمی توانیم به تیم امید بازیکن بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید