نوعروسان بوشهری هدیه گرفتن می نمایند

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، احمد لطفی بعداز ظهر دوشنبه در جمع مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: کمیته امداد خدمات مختلفی در راستای تسهیل ازدواج جوانان و نوعروسان مددجوی تحت حمایت ارائه داد.

نوعروسان بوشهری هدیه گرفتن می نمایند

وی اعلام نمود: تأمین جهیزیه و پرداخت کمک هزینه ازدواج به فرزندان مددجو یکی از فعالیت های اصلی این نهاد است که هرساله به منظور تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج ازدواج آسان بین مددجویان، این کمک هزینه ازدواج و جهیزیه برای فرزندان مددجو در شرف ازدواج تأمین می گردد.

لطفی با اشاره به بسته های حمایتی کمیته امداد برای ازدواج دختران و پسران مددجو اعلام نمود: از ابتدای امسال تا کنون 480 میلیون تومان در زمینه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت گردیده است.

وی حداقل سرانه خرید جهیزیه نوعروسان را سه میلیون تومان و سرانه کمک هزینه ازدواج عروس و داماد را هر کدام یک میلیون و 500 هزار تومان اعلام نمود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت گرامی داشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اعلام نمود: کلیه نوعروسان تحت حمایتی که تاریخ عقد آنان 22 مرداد 1397، مصادف با سالروز ازدواج دختر نبی اکرم باشد، علاوه بر پرداخت قانونی جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، یک میلیون تومان هدیه گرفتن می نمایند.

وی همچنین اعلام نمود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده هزینه ثبت واقعه ازدواج در این روز برای عروس و دامادان این نهاد رایگان می باشد.

لطفی خاطر نشان کرد: درسال گذشته دو هزار و 357 فقره جهیزیه نو عروس و هدیه داماد به ارزش پنج میلیارد و 300 میلیون تومان به فرزندان مددجویان پرداخت گردیده که دو میلیارد و 900 میلیون تومان آن توسط مردم و خیران نیکوکار هم استانی جمع آوری گردیده است.

وی اضافه نمود: جهیزیه های اهدا گردیده شامل کالاهای ضروری زندگی از قبیل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، سرویس آشپزخانه و فرش بوده که همگی فراوری داخل بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از افزایش نرخ رشد ازدواج در بین جوانان تحت حمایت کمیته امداد اطلاع داد و گفت: در ماه های باقی مانده سال یکهزار و 500 فقره کمک ازدواج، به جوانان تحت حمایت به صورت بلاعوض پرداخت می گردد.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان، خدماتی نظیر آموزش و مشاوره قبل و پس ازازدواج، پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال، ساخت مسکن و آموزش های فنی و حرفه ای رایگان برای این دسته از مددجویان نیز ارائه می گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 11

به "نوعروسان بوشهری هدیه گرفتن می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوعروسان بوشهری هدیه گرفتن می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید