نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می گردد

به گزارش مجله آراد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی زمان برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز را 29 مهر تا 4 آبان اعلام نمود و گفت: نمایشگاه مطبوعات استان و رسانه های دیجیتال نیز همزمان با این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می گردد.

نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد محمدپور در نشست هماهنگی کمیته های برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در عین اینکه تفرجگاه اهالی فرهنگ و ادب و علم است، محل تعامل اندیشه و نضج افکار نیز محسوب می گردد.

وی اضافه کرد: پس از 16دوره برگزاری، این نمایشگاه در هفدهمین دوره برگزاری، جوان و پرنشاط بوده و به همین جهت جوانان صاحب فکر، اصلی ترین مطالبه گران این نمایشگاه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،ارتقای سطح آگاهی و دانایی افراد جامعه را از مهمترین رویکردهای برگزاری نمایشگاه کتاب مطرح کرد و گفت: در دنیای امروز سطح توسعه فرهنگی کشورها با معیار مطالعه و کتاب سنجیده می گردد و یکی از نقش های مهم نمایشگاه های کتاب، تبادل فرهنگی و یادگیری از یکدیگر و همچنین تاثیر متقابل افکار و اندیشه ها بر یکدیگر است و به عبارتی به وسیله نمایشگاه کتاب می توانیم نشان دهیم که در جامعه متنوع ایرانی، اهل قلم در تعامل با یکدیگر بوده و تفکرات متنوع می توانند خود را بروز دهند.

محمدپور تشریح کرد: طی برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، همیشه شاهد استقبال پرشور اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان از این نمایشگاه بوده ایم و این امر نشان دهنده اهمیت و صندلی کتاب خوانی در جامعه ایرانی است و ما باید برای ارتقای این فرهنگ اهتمام بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 527

به "نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال آذربایجان شرقی برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید