نریمان دنیا: کسب یک امتیاز برای ما اتفاق خوبی است، با بازگشت طرفداران شرایط تراکتور بهتر می گردد

به گزارش مجله آراد، گروه استان ها- هافبک تیم فوتبال تراکتور پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: یکی از دلایل ضعف تراکتور در یکی دو سال اخیر غیبت تماشاگران در استادیوم است و اگر طرفداران به استادیوم بازگردند، شرایط ما بهبود پیدا می نماید.

نریمان دنیا: کسب یک امتیاز برای ما اتفاق خوبی است، با بازگشت طرفداران شرایط تراکتور بهتر می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، سامان نریمان دنیا پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود. سپاهان جزو مدعیان قهرمانی است و کادرفنی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد و همواره بازی کردن در اصفهان مقابل این تیم سخت است. تیم ما با سرمربی تازه تازه شکل گرفته و تا رسیدن به هماهنگی با افکار او به زمان احتیاج داریم.

وی ادامه داد: گرفتن 3 امتیاز بازی اتفاق بسیار خوشایندی برای ما به حساب می آمد، اما کسب همین یک امتیاز نیز برای تیم ما خوب است و امیدوارم در آینده بتوانیم بهتر ظاهر شویم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور با تمجید از عملکرد سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان به خوبی توپ را به گردش درآورده و بازی سازی را انجام می دادند. سپاهان تیم قابل احترام و بسیار خوبی دارد و به کادرفنی این تیم تبریک می گویم.

نریمان دنیا درباره دلایل فرایند نزولی تراکتور در 2 فصل اخیر گفت: مسائل تراکتور باید کارشناسی گردد، با این حال نمی توان گفت تراکتور راستا برعکسی را طی نموده است. در این مدت یک جام به دست آورده و در جام حذفی قهرمان شدیم و این یعنی که تراکتور راستا را برعکس طی نمی نماید. بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و فشار سنگین پول هایی که باشگاه به بازیکنان خارجی پرداخت کرد، باعث شد تا تیم آن گونه که باید شکل نگیرد و همه این عوامل دلایل مهمی برای عملکرد نامطلوب تیم است و امیدوارم مسئولان باشگاه بتوانند این مسائل را حل نمایند.

وی اضافه کرد: تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران است و حتی در گذشته پرطرفدارترین تیم آسیا شناخته شدیم. تراکتور با داشتن این طرفداران باید همواره برای قهرمانی بجنگد و به فکر موفقیت در سطح آسیا باشد و با بازگشت طرفداران به استادیوم شرایط تراکتور بهتر خواهد شد. به نظرم یکی از دلایل ضعف تراکتور در یکی، دو سال اخیر غیبت تماشاگران در استادیوم است و اگر طرفداران به استادیوم بازگردند، شرایط ما بهبود پیدا می نماید. طرفداران انرژی بسیار مثبتی دارند و نیمی از قدرت تیم هستند. امیدوارم تراکتور پیشرفت روزافزونی داشته باشد و شاهد موفقیت های تیم باشیم.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2025

به "نریمان دنیا: کسب یک امتیاز برای ما اتفاق خوبی است، با بازگشت طرفداران شرایط تراکتور بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نریمان دنیا: کسب یک امتیاز برای ما اتفاق خوبی است، با بازگشت طرفداران شرایط تراکتور بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید