محمود فکری: با صدرنشینی کنونی، چیزی به ما نمی رسد

به گزارش مجله آراد، سرمربی استقلال می گوید زمانیکه این تیم به استاندارد های لازم برسد، می تواند از قهرمانی صحبت کند.

محمود فکری: با صدرنشینی کنونی، چیزی به ما نمی رسد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری در حاشیه تمرین امروز استقلال مورد ملاقات با شهرخودرو مشهد گفت: جا دارد از تک تک بچه ها تشکر کنم. به هر حال کوشش کردند. یک سری مسائل و کم و کاستی ها از سال های قبل در تیم بوده است. آنها صبوری کردند. خدا را شکر در هفته ششم توانستیم به صدر جدول صعود کنیم. چه الان در صدر باشیم و چه نیم فصل، اتفاق خاصی را رقم نمی زند و به ما چیزی نمی دهند.

او ادامه داد: مهم این است که فاصله مان با صدر جدول زیاد نشود. با توجه به تمام مسائلی که داشتیم، یکی از برنامه های ما این بود که از نظر امتیازی فاصله مان زیاد نشود و بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

وی گفت: بچه ها کوشش کردند و خدا را شکر اینکه ما بتوانیم امتیازهایی که احتیاج داریم بگیریم، اتفاق خوبی بود. در زمانی که برای ما به وجود می آید، بتوانیم کارهای عقب مانده مان را انجام دهیم. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که باید برای تیم ما رخ بدهد، ساختارسازی و شخصیت سازی است.

او گفت: ان شالله با گذشت زمان این اتفاق بیفتد. بچه ها نیز باید کوشش نمایند که این فاصله لازم تا رسیدن به این اهداف را کمتر کنیم و به امید خدا بتوانیم هم بازی های بهتری را انجام دهیم و اینکه نتایجی در خور شأن استقلال را کسب کنیم.

فکری در خصوص اینکه پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلالی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده است، گفت: با توجه به فضایی که فعلا در فوتبال ایران است، خیلی سخت است که تیم های ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند و به مقام قهرمانی برسند.

او ادامه داد: اگر بگوییم حریفان تیم های ایرانی تا دندان مسلح هستند، کم گفته ایم. امکانات زیادی دارند. بودجه یک بازیکنان آنها به اندازه بودجه کل یک باشگاه ایرانی است. امکاناتی که دارند نیز جای خودش را دارد. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرتی که دارند، این کم و کاستی ها را جبران می نمایند.

فکری گفت: امیدوار هستم که تیم های ایرانی از جمله استقلال بتوانند به قهرمانی برسند و ما ستاره سوم را کسب کنیم و آن شایستگی که در همواره آسیا داشته ایم را تکرار کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص برنامه هایش تا خاتمه فصل گفت: مهم ترین و سخت ترین کار ما ساختارسازی است. در طول 5 تا 6 سال و یا بیشتر در تیم اتفاق افتاده که صندلی ها در تیم عوض شده است. تمام کوشش ما این است که مسائلی که در تیم اتفاق افتاده است را برطرف کنیم و ساختار و شخصیت سازی را به وجود بیاوریم. زمانی که این اتفاق بیفتد، می توانیم خیلی راحت از قهرمانی صحبت کنیم.

او ادامه داد: اگر این اتفاق رخ ندهد، چه من سرمربی استقلال باشم و چه فرد دیگری، به مشکل می خورند. اسم فوتبال ما حرفه ایست ولی از فوتبال حرفه ای خیلی فاصله داریم. امیدوارم کوشش کنیم و از خودگذشتگی بیشتری به خرج دهیم تا به استانداردهای لازم نزدیک شویم و از قهرمانی صحبت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1520

به "محمود فکری: با صدرنشینی کنونی، چیزی به ما نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: با صدرنشینی کنونی، چیزی به ما نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید