مهمترین مراکز خرید گوانجو

به گزارش مجله آراد، گوانجو یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری چین می باشد و کالاهای طراز اول، لوکس، متنوع و همچنین ارزانی در مراکز خرید آن به فروش می رسد. یکی از جذاب ترین فعالیت های گردشگری در تور گوانجو، خرید می باشد. شهر گوانجو طیف وسیعی از مراکز خرید، پاساژها و فروشگاه های لوکس را به گردشگران ارائه می دهد. در زیر به مهمترین مراکز خرید شهر گوانجو اشاره می کنیم:

مهمترین مراکز خرید گوانجو

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

تی مال

تی مال (Tee Mall) در منطقه تیان هه و در مرکز تجاری منطقه تیان هه قراردارد. این مرکز حدود ده سال پیش راه اندازی شده و هنوز هم بزرگترین مجتمع تجاری شهر است. فروشگاههای معتبر غربی، مارکهای شناخته شده داخلی، مراکز تفریحی و رستورانهای سنتی و مدرن، در فضای 160 هزار متر مربعی این مرکز در کنار هم قراردارند و محل مناسبی برای خرید و گذراندن اوقات فراغت ایجاد نموده اند. برج شرقی اداری و برج غربی هتل پنج ستاره با 450 اتاق و متعلق به گروه هتل های شرایتون است. زارا ،لاکوست، ورساچه و اچ اند ام از جمله فروشگاههای بین المللی این مجتمع تجاری هفت طبقه هستند. به دلیل نزدیکی این مرکز به ایستگاه مترو، به آسانی در دسترس است.

چاینا پلازا

چاینا پلازا (China Plaza) بعد از تی مال، دومین مرکز خرید بزرگ شهر است. و در منطقه یوکسیو قراردارد. این مرکز 170000 متر مربع مساحت دارد و نه طبقه است. در طبقه همکف، بسیاری از برندهای معروف بین المللی از جمله سی کی، تامی، مانگو، و تم ارائه می گردد. طبق اول تا چهارم این مرکز به انواع کالا مانند پوشاک، لوازم ورزشی و وسایل برقی اختصاص دارد. چاینا دیجیتال سیتی بزرگترین مرکز عرضه لوازم دیجیتال گوانجو است و در طبقه چهارم قرار گرفته است. طبقه پنجم محل عرضه لوازم منزل است. طبقه هفتم سالن غذاخوری با انواع خوراکهای بین المللی و طبقه هشتم آن سالن سینمای فیلم سیتی است. این مرکز خرید بر روی ایستگاه متروی لی شی لینگ یوآن قراردارد؛ بطوری که طبقه B1 با خروجی مترو ادغام شده است. در شمال این مرکز خرید پارک معروف لی شی لینگ یوآن واقع است. بعد از این مرکز خرید میدان قهرمانان قراردارد که بزرگترین میدان تفریحی گوانجو می باشد و معمولاً میزبان وقایع ورزشی مخصوصاً اسکیت است.

گراندویو مال

گرندویو مال (Grandview Mall) مجموعه ای بزرگ شامل هتل 48 طبقه، برج اداری سی طبقه و مرکز تجاری با وسعت 420000 متر مربع است. این مجتمع در میدان تجاری تیان هه واقع است و میدان هاوایی پالم با وسعت شش هزار متر مربع در شمال آن قراردارد. این میدان محل قرار دریافت بلندترین فواره موزیکال چین است. مرکز خرید این مجموعه که ژنگ جیاپلاز نیز نامیده می گردد، مکان مناسبی بای خرید انواع اجناس اروپایی با مارکهای معتبر است. انواع رستورانهای زنجیره ای غربی، زمین اسکیت روی یخ، سالن سینمای سه بعدی و پارک تفریحی از امکانات این مرکز هستند. این مجتمع تجاری در نزدیکی خرید تی مال قراردارد و در مقایسه با آن، یک مرکز جدید محسوب می گردد.

تایکو هوی

مجتمع دیگری در میدان تجاری تیان هه به نام تایکو هوی(Taikoo Hui) واقع شده است که شامل دو برج اداری، هتل ماندارین ارینتال و یک مرکز خرید مدرن می گردد. معتبرترین برندهای اروپایی مانند لوئی ویتون، فندی، هرمس، سالواتوره، فراگامو، بولگاری و آرمانی در این مرکز خرید حضور دارند.

می فلاور پلازا

مرکز خرید می فلاور پلازا (Mayflower Plaza) در تقاطع خیابان بیجینگ و خیابان زانگ شان قراردارد و بعلت دسترسی آسان به مترو و به وسیله زیرزمین، از شلوغ ترین مراکز خرید شهر است. انواع سوغاتی خاص گوانجو، پوشاک با مارکهای داخلی و اروپایی و لوازم کودک و اسباب بازی را می توان در این مکان تهیه کرد. در طبقه 6 آن city cinema قراردارد که یکی از بهترین مجموعه های سینمایی گوانجو است. این مرکز خرید شش طبقه در فضایی حدود 35000 متر مربع دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 277

به "مهمترین مراکز خرید گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین مراکز خرید گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید