ممنوعیت پرواز به مقصد انگلیس از روسیه و بالعکس

به گزارش مجله آراد، خبرگزاری خبرنگاران- درپی شیوع ویروس جدید انگلیسی، روسیه همه پروازهای تجاری و مسافری را به مقصد انگلیس و بالعکس متوقف کرد.

ممنوعیت پرواز به مقصد انگلیس از روسیه و بالعکس

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، درپی شیوع ویروس جدید انگلیسی، روسیه همه پروازهای تجاری و مسافری را به مقصد انگلیس و بالعکس متوقف کرد.

ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در روسیه به استناد مصوبه دولت خاطرنشان کرد در مرحله نخست همه پرواز های برنامه ریزی شده از مسکو و دیگر شهر های روسیه به مقصد انگلستان و بالعکس تا سرانجام ماه جاری میلادی لغو شده است.

همچنین وزارت بهداشت ملزم به رصد دقیق وضع شیوع این ویروس خواهد بود و در صورت تشخیص این وزارتخانه، در مرحله دوم ممنوعیت این پرواز ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد یافت.

شرکت هواپیمایی فدرال روسیه خاطرنشان کرد نه تنها پرواز های برنامه ریزی شده، بلکه پرواز های اختصاصی نیز به مقصد انگلیس و بالعکس متوقف شده است. شرکت هواپیمایی ایرفلوت روسیه نیز از توقف کامل 6 پرواز منظم هفتگی خود به مقصد لندن اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1524

به "ممنوعیت پرواز به مقصد انگلیس از روسیه و بالعکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پرواز به مقصد انگلیس از روسیه و بالعکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید