مرکز خرید گالریا تفلیس گرجستان

به گزارش مجله آراد، در میان شهرهای گرجستان تفلیس به عنوان پایتخت این سرزمین مقصدی ایده آل برای خرید است . در این شهر مراکز خرید مدرن و بازارهای متعددی وجود دارد که انواع کالاها و اجناس را با قیمت ها و کیفیت های مختلف عرضه می نمایند . مرکز خرید گالریا تفلیس Galleria Tbilisi یکی از جدیدترین مراکز خرید گرجستان است که از موقعیتی استثنائی در قلب شهر برخوردار بوده و دسترسی به آن آسان و راحت می باشد . مرکز خرید چند منظوره گالریا تفلیس در تمامی روزهای هفته ساعت 10 صبح درهای خود را به روی مراجعه نمایندگان کشوده و تا 10 شب به فعالیت خود ادامه می دهد . گردشگران تور گرجستان با مراجعه به این مرکز خرید علاوه بر خرید اقلام مورد احتیاج خود می توانند از امکانات تفریحی و سرگرمی آن استفاده کرده و ساعاتی بیادماندنی را تجربه نمایند .

مرکز خرید گالریا تفلیس گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

مرکز خرید گالریا گرجستان بین سال های 2015 تا 2017 میلادی ساخته شده است . این مرکز خرید مدرن و چند منظوره در 8 طبقه ساخته شده که 5 طبقه از آن به فروشگاه ها و بخش تجاری اختصاص یافته است . گالریا تفلیس در مساحت 22 هزار متر مربعی خود انواع فروشگاه ها برای عرضه برندهای بین المللی و گرجی ، گزینه های غذاخوری و امکانات سرگرمی و رفاهی را جای داده است . گالریا گرجستان که در مرکز شهر تفلیس و در خیابان شوتا روستاولی واقع شده تا میدان آزادی ، پارک پوشکین ، موزه ملی گرجستان و موزه هنر که از جاذبه های تفلیس به شمار می ایند کمتر از 500 متر فاصله دارد .

گالریا به عنوان یکی از جدیدترین مراکز خرید تفلیس مکانی برای عرضه انواع پوشاک و مد روز ، لوازم مورد احتیاج بچه ها ، کیف و کفش ، زیورآلات ، عطر ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی و دیگر اقلام می باشد . فودکورت گالریا که در طبقه چهارم این مجتمع واقع شده چندین فست فود ، کافه و رستوران را در یک مکان متمرکز کرده است . مجموعه بالروم ، سالن تئاتر گریبایدوف ، سینما کاویا ، سالن تئاتر آزادی و مجموعه ریا ریا برای بچه ها و نوجوانان از جمله امکانات تفریحی موجود در این مجموعه چند منظوره می باشند .

نحوه دسترسی به مرکز خرید گالریا تفلیس

از آنجایی که مرکز خرید Galleria در مرکز شهر تفلیس واقع شده است دسترسی به آن آسان بوده و گردشگران به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توانند خود را به این مرکز خرید برسانند .

  • مترو : نزدیک ترین ایستگاه مترو به گالریا تفلیس ایستگاه لیبرتی با میدان آزادی است که در کنار این مجتمع تجاری واقع شده است .
  • مینی بوس : خطوط شماره 2 ، 4 ، 10 ، 31 ، 41 ، 72 ، 118 ، 131 ، 133 و 137 می توانند گردشگران را به گالریا برسانند .
  • اتوبوس : گردشگران به هر یک از خطوط اتوبوس 6 ، 14 ، 31 ، 37 ، 42 ، 52 ، 46 ، 61 ، 87 ، 88 ، 124، 140 و 150 سوار شوند می توانند به گالریا بروند .

اطلاعاتی درباره مرکز خرید گالریا تفلیس گرجستان

  • آدرس مرکز خرید گالریا تفلیس : Rustaveli Ave. 2/4, 0105, Tbilisi, Georgia
  • تلفن مرکز خرید گالریا در تفلیس : 322500040 0 995+
  • وب سایت مرکز خرید Galleria تفلیس : https://www.galleria.ge/en
  • ساعت کاری گالریا تفلیس : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • سال تاسیس مرکز خرید و سرگرمی گالریا تفلیس : سال 2017 میلادی
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به گالریا تفلیس : ایستگاه میدان آزادی
منبع: لذت سفر
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 950

به "مرکز خرید گالریا تفلیس گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید گالریا تفلیس گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید