مراکز خرید مشهور آنتالیا، معرفی مراکز خرید محبوب آنتالیا

به گزارش مجله آراد، مراکز خرید پرطرف دارآنتالیا را بشناسید، فروشگاه های آنتالیا

اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید، علاوع بر دیدنی های منحصر به فرد آنتالیا، این شهر با مراکز خرید و دنیای مدرن اش هر کسی را وسوسه به خرید می نماید. شاید سوال کنید که برای خرید در آنتالیا چقدر پول نیاز داریذ؟ باید بدانید خرید کردن در آنتالیا هم می تواند خیلی گران باشد و هم مقرون به صرفه و معقول؛ همه چیز بستگی به حجم خرید شما و انتخاب مرکز خریدتان دارد؛ در برخی از مراکز خرید آنتالیا می توانید برندهای مقرون به صرفه تر مثل lc waikikiرا پیدا کنید یا از تولیدات خود ترکیه خریدهایی با قیمت مناسب انجام دهید.

مراکز خرید مشهور آنتالیا، معرفی مراکز خرید محبوب آنتالیا

جالب است بدانید که لذت خرید در برترین مراکز خرید آنتالیا تجربه ای تکرار نشدنی خواهد بود چرا که تفریح، خریدی متفاوت و رستوران های عالی همه و همه در یک جا جمع شده اند. در ادامه با معروف ترین مراکز خرید آنتالیا آشنا خواهید شد:

1 . مراکز خرید آنتالیا : مرکز خرید تراسیتی آنتالیا - TerraCity

یکی از مراکز خرید برتر آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی با 4 طبقه، 150 فروشگاه و نمایندگی از برند های مختلف و مطرح دنیاست. مرکز خرید تراسیتی را در واقع می توان یک فروشگاه بسیار عظیم با مغازه های متنوع از برند های مختلف در آنتالیا خواند. معروفیت و محبوبیت تراویسی در میان دیگر مراکز خرید آنتالیا بی علت نیست می توانید برای تمام افراد خانواده از برترین پوشاک گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی و وسایل و تجهیزات تهیه کنید، تراسیتی توانسته لقب برترین مرکز خرید آنتالیا را نصیب خود کند.

در این مرکز خرید شاید نتوانید غذا های متنوعی در رستوران ها و کافی ها پیدا کنید، اما به شما توصیه می کنیم حتما سری به مک دنالد بی نظیر این مرکز خرید عظیم بزنید.

نشانی مرکز خرید تراسیتی : Fener Mah. Tekelioglu Cad. No:55 | Lara, Muratpasa, Antalya, Turkey

2. مرکز خرید آنتالیا : مرکز خرید مارکت آنتالیا - MarkAntalya

از مراکز خرید عظیم در آنتالیا می توان به مارکت آنتالیا اشاره نمود. در این مرکز خرید می توانید مشهور ترین برند ها را در برترین قیمت ها بخرید. در قلب آنتالیا در برترین مرکز خرید منطقه خرید کنید، نمایندگی 155 برند را می توانید در مرکز خرید MarkAntalya پیدا کنید و قلب تپنده فشن و تکنولوژی را به خوبی حس کنید.

علاوه بر خرید می توانید در رستوران ها و کافه های این مرکز اوقات خوشی را با دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید، رستوران هایی با معماری های مدرن و طراحی مجذوب کننده.

نشانی مارکت آنتالیا : Tahilpazari Mahallesi, Kazim Ozalp Caddesi, No:84 | Muratpasa, Antalya 07050, Turkey

3. مرکز خرید آنتالیا : مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا - OzdilekPark Antalya

بی شک در کنار مکان های دیدنی آنتالیا، یکی دیگر از مهم ترین دلایل محبوبیت تور آنتالیا، لذت خرید اجناس مارک و با کیفیت در برترین قیمت هاست. در میان مراکز خرید آنتالیا، مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا ار محبوبیت خاصی برخوردار است. در OzdilekPark به سینما بروید و برترین فیلم ها را در در به روز ترن تجهیزات دیدن کنید، در 30 رستوران و کافه این مرکز خرید برترین غذا ها را بخورید و در طبقه دوم تفریح و پارک این مرکز خرید از مهیج ترین وسایل لذت ببرید.

برای خرید و تفریح می توانید هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب از 150 فروشگاه واقع در در مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا خرید کنید و لحظاتی مجذوب کننده را سپری کنید.

نشانی مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا : Fabrikalar Mah. Fikri Erten Cad. No: 2 | Kepez, Antalya 07090, Turkey

4. مرکز خرید آنتالیا : مرکز خرید میگروس آنتالیا - Migros

همه اجناس برند و معتبر را یک جا در مرکز خرید میگروس آنتالیا، یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی پیدا کنید. اگر مسافر تور آنتالیا هستید و قصد خرید هم ندارید، بازدید از مرکز خرید میگروس آنتالیا را در برنامه سفر خود قرار دهید. این مرکز خرید هرساله میزبان میلیون ها توریست بوده و هست. وجود بیش از 130 برند در این مرکز خرید با تنوع گسترده ای از محصولات علت محبوبیت میگروس شده است.

نشانی مرکز خرید میگروس : Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1866

به "مراکز خرید مشهور آنتالیا، معرفی مراکز خرید محبوب آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مشهور آنتالیا، معرفی مراکز خرید محبوب آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید