مدیر یادگیری ماشینی اپل به علت بازگشت به کار حضوری کناره گیری کرد! شما هم اینقدر رابطه تان با کار حضوری بد است؟!

به گزارش مجله آراد، مدیر یادگیری ماشینی اپل، ایان گودفلو، پس از 4 سال پس از پیوستن به این شرکت، از سمت خود استعفا داده است. او قبل از کار در شرکت اپل یکی از بهترین کارمندان گوگل در همین زمینه کری بود.

مدیر یادگیری ماشینی اپل به علت بازگشت به کار حضوری کناره گیری کرد! شما هم اینقدر رابطه تان با کار حضوری بد است؟!

گودفلو این خبر را در ایمیلی به کارکنان اعلام نموده و گفت که استعفای او تا حدی به علت برنامه اپل برای بازگشت به کار حضوری است که کارمندان را ملزم می کرد تا حداقل یک روز در هفته تا 11 آوریل و از تاریخ 2 می به بعد، دست کم دو روز در هفته حضور کار نمایند. از 23 می به بعد هم، کار حضوری به 3 روز در هفته خواهد رسید.

گودفلو در ایمیل گفت: من قویاً معتقدم که انعطاف پذیری بیشتر برترین سیاست برای تیم من بود.

کارمندان اپل ماه گذشته آغاز به بازگشت به اپل پارک کردند. بعضی از کارمندان از برنامه بازگشت به کار حضوری ناراضی بودند.

در نامه ای به تیم کوک، گروهی از کارمندان گفته اند با شرایط تازه حس می نمایند که باید از بین خانواده، رفاه و داشتن یک کار خوب، یکی را انتخاب نمایند و این تصمیم گیری برایشان سخت است و ترجیج می داده اند، مجبور به این تصمیم گیری نمی شدند.

شما چه فکر می کنید؟

اگر کاری داشتید که غیرحضوری هم از پس وظایف آن برمی آمدید و کارفرما اصرار به حضوری کار کردن شما داشت، کارتان را ترک می کردید یا تسلیم سیاست کارفرما می شدید؟

به نظرتان کارغیرحضوری طولانی مدت، به تدریج خلاقیت و نظم زندگی را کم نخواهد کرد؟

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2204

به "مدیر یادگیری ماشینی اپل به علت بازگشت به کار حضوری کناره گیری کرد! شما هم اینقدر رابطه تان با کار حضوری بد است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر یادگیری ماشینی اپل به علت بازگشت به کار حضوری کناره گیری کرد! شما هم اینقدر رابطه تان با کار حضوری بد است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید