مدل تازه گلکسی S FE سامسونگ در راه است

به گزارش مجله آراد، سامسونگ ممکن است برای جبران کاهش فروش گوشی های پرچمدار خود، نسل نو گلکسی S FE را به زودی روانه بازار کند و بعلاوه یک رویکرد سالانه برای عرضه این محصولات درنظر بگیرد.

مدل تازه گلکسی S FE سامسونگ در راه است

یکی از کاربران X (توییتر سابق) با نام کاربری Revegnus به این موضوع اشاره نموده است که سامسونگ میخواهد هر سال یک مدل گلکسی S FE را به بازار عرضه کند و این برنامه را با گلکسی S23 FE آغاز خواهد نمود.

به علاوه، این شرکت میخواهد روی توسعه گوشی های هوشمند تاشوی ارزان تر کار کند. هرچند به نظر می رسد این اتفاق پس از عرضه گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رخ خواهد داد. درواقع این امکان وجود دارد که سامسونگ روی خط فراوری نوی به نام گلکسی Z FE مشابه با گلکسی S FE هم کار کند.

به نظر می رسد کاربران دیگر مانند گذشته گوشی های پرچمدار خود را ارتقا نمی دهند و به همین علت سامسونگ نیز فروش خوبی را برای پرچمداران خود درنظر نمی گیرد. بعضی منابع مطلع بازار می گویند این شرکت برای آنکه بتواند با کاهش فروش پرچمداران خود مبارزه کند، عرضه گوشی های ارزان گلکسی S FE را در برنامه خود قرار داده است.

مدل نو گلکسی S FE سامسونگ در راه است

براساس گزارش های قبلی شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، فروش گوشی های هوشمند کاهش یافته؛ به طوری که در امسال میلادی، اندازه فروش موبایل نسبت به یک دوره 10 ساله، بیشترین افت را برای خود رقم زده است. سامسونگ نیز یکی از قربانیان این بازار محسوب می گردد. در بعضی منطقه ها جغرافیایی و بعضی بازارها، اندازه فروش سامسونگ در شرایط رکود قرار گرفته است. در بعضی بازارها، کاربران ترجیح می دهند به سراغ خرید موبایل نوی نروند.

گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE با قیمت پایین تری نسبت به همتایان پرچمدار خود به بازار عرضه شدند. گلکسی S20 FE توانست موفقیت چشمگیری را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد و به لطف نسبت قیمت به عملکرد خوبی که داشت، فروش این گوشی هوشمند از مرز 10 میلیون دستگاه عبور کرد. حال باید دید نسل نو این گوشی هوشمند ارزان با چه قیمتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2406

به "مدل تازه گلکسی S FE سامسونگ در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل تازه گلکسی S FE سامسونگ در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید