لمس طبیعت در پارک های ملی تایلند

به گزارش مجله آراد، پارک های ملی تایلند

تایلند کشوری با پارک های ملی حیرت آور است، اگر به این کشور زیبا و متنوع رفتید پارک ملی جایی است که می توانید همزمان دریا، ساحل، جنگل و حیوانات مختلف را در آن ببینید در اکثر این پارک ها محل های مناسبی برای اقامت شبانه در نظر گرفته شده و شب ها را می توانید در چادر بگذرانید، اگر عاشق طبیعت و زیبایی های آن هستید این پارک های ملی می تواند شما را کاملا راضی کند، با خبرنگاران همراه باشید تا با برخی از پارک های ملی تایلند آشنا شوید.

لمس طبیعت در پارک های ملی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

پارک ملی او پهانگ نگا

پارک ملی مو کو سیمیلان یک پارک ملی دریایی در جنوب تایلند در استان پهانگ نگا است. این پارک دیدنی های زیادی ندارد و به راحتی می توانید با کمی وقت گذاشتن همه جاذبه های آن را ببینید. پارک یک خلیج با 42 جزیره کارست، سواحل زیبا، صخره های سنگ آهکی، غار و تالاب های زیبا دارد. محبوب ترین جای آن، جزیره جیمز باند است که قسمتی از فیلم مردی با تفنگ طلایی در این جزیره فیلم برداری شد، اگر به گشت و گذار در درون غارها علاقه دارید به غار کوه پنک بروید که فقط با قایق می توان وارد آن شد.

پارک ملی مو کو سیمیلان

پارک ملی مو کو سیمیلان از پارک های دیگر دریایی تایلند است که مجمع الجزیره ای از 11 جزیره است که در 70 کیلومتری سواحل دریای آندامان قرار گرفته است، این جزایر گرانیتی پر از جنگل های بارانی ست که با سواحل سفید و صخره های مرجانی احاطه شده اند، بین ماه های دسامبر تا آوریل آب این جزیره خیلی زلال و شفاف است که آن را بهترین زمان برای شیرجه و غواصی نموده است. برخی از جزیره ها مثل کو میانگ و کو سیملان رستوران و هتل دارند و شرکت های گردشگری زیادی در این جزیره وجود دارد که ترتیب تورهای شیرجه زنی را برای افراد فراهم می نمایند.

پارک ملی خائو سوک

پارک ملی خائو سوک در استان سورات تانی قرار گرفته است و از جنگل های بارانی و جنگل تشکیل شده است، این پارک بارانی ترین قسمت کشور تایلند است که این باران تنوع حیوانی و گیاهی بسیاری را در این پارک ایجاد نموده است. در این محل صدها گونه پرنده ای ، گربه وحشی، آهو، خوک خرطوم دار، فیل و خرس زندگی می نمایند و بزرگ ترین گل دنیا به نام رافلسیا کری هم فقط در همین پارک پیدا می گردد، فصل غیر بارانی بین ژوئن تا اکتبر بهترین زمان برای بازدید ازاین پارک است، بین آوریل و ژوئن فصل بادهای موسمی است که در این ماه ها سیل خیلی اتفاق می افتد و بیشتر راه ها لغزنده هستند.

پارک ملی مو کو آنگ تونگ

پارک ملی مو کو آنگ تونگ در خلیج تایلند یک پارک دریایی است که از 42 جزیره تشکیل شده و معمولا برای رفتن به این پارک از قایق استفاده می نمایند، سواحل خوبی برای شیرجه و غواصی دارد و اگر بخواهید یک شب یا بیشتر را در این پارک بگذارید می توانید چادر کرایه کنید، برخی از جزایر آن سواحلی سفید دارند و بقیه سواحلی صخره ای دارند که می توانید به بالای آن رفته و جشم اندازهای زیبا داشته باشید.

پارک ملی مو کو سورین

مو کو سورین یک گروه جزیره حفاظت شده در دریای آندامان است این جزایر با آب زلال و شفاف، صخره های مرجانی حیرت آور، انواع ماهی ها و لاک پشت های دریایی محل مناسبی برای غواصی می باشد، این جزایر صخره های معروف زیادی هم برای شیرجه دارند، می توانید یا با تور و یا به تنهایی از این پارک ملی زیبا دیدن کنید

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 371

به "لمس طبیعت در پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمس طبیعت در پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید