تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی مدافعان میانی یوونتوس در حساس ترین بازی ایتالیا در انتخابی جام جهانی

به گزارش مجله آراد، دو مدافع میانی اصلی تیم ملی ایتالیا احتمالاً بازی حساس آتزوری مقابل سوئیس در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را از دست خواهند داد.

تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی مدافعان میانی یوونتوس در حساس ترین بازی ایتالیا در انتخابی جام جهانی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا ممکن است مجبور گردد که بدون دو مدافع میانی باتجربه خود، شاگردانش را در حساس ترین بازی آتزوری در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر به میدان بفرستد.

تیم ملی ایتالیا روز آدینه در هفتمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی در استادیوم المپیکوی شهر رم میزبان سوئیسی خواهد بود که همچون آتزوری 14 امتیازی است و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول گروه C قرار گرفته است. ایتالیایی ها برای هموار کردن راه صعودشان به مرحله نهایی جام جهانی باید این بازی را ببرند اما غیبت لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی می تواند کارشان را سخت کند.

دو مدافع میانی یوونتوس بازی شب گذشته (شنبه) تیم شان در خانه مقابل فیورنتینا در هفته دوازدهم سری A را از دست دادند. کیه لینی از ناحیه عضله نزدیک کننده پای راست دچار مصدومیتی خفیف شده و بونوچی هم دچار کوفتگی شده است.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو؛ هر دو بازیکن در اردوی تیم ملی ایتالیا شرکت خواهند داشت و در بدو ورودشان تست پزشکی خواهند داد اما احتمال اینکه آنها نتوانند مقابل سوئیس به میدان بروند وجود دارد. ایتالیا برای این بازی مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن را هم در اختیار دارد. او از ناحیه کشاله ران مصدوم است و تا سرانجام بازی های ملی خانه نشین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1998

به "تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی مدافعان میانی یوونتوس در حساس ترین بازی ایتالیا در انتخابی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: غیبت احتمالی مدافعان میانی یوونتوس در حساس ترین بازی ایتالیا در انتخابی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید