تور ایتالیا ارزان: طیبی و حسن زاده بازماندگان سرشناس تیم ملی فوتسال برای ایتالیا

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، طبق هماهنگی های انجام شده تیم ملی فوتسال ایران برای آخرین فیفادی سال 2021 باید به ایتالیا سفر کند و دو بازی تدارکاتی با این تیم داشته باشد.

تور ایتالیا ارزان: طیبی و حسن زاده بازماندگان سرشناس تیم ملی فوتسال برای ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

این مسابقه برای روزهای 29 و 30 آذر در شهر سالسوماجوره ترمه در استان پارما پیش بینی شده است.

هرچند هنوز شرایط کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران نامشخص است، اما به نظر می رسد سیدمحمد ناظم الشریعه همچنان راهنمایی ایران را بر عهده داشته باشد و برای این سفر هم ملی پوشان را همراهی کند. البته صحبت هایی از راهنمایی تیم ملی به وسیله رضا حیدریان هم به گوش می رسد اما فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هنوز این موضوع را به صورت رسمی تایید نکرده اند.

با این حال فهرست کلی و 25 نفره تیم ملی برای بازی با ایتالیا از سوی فدراسیون فوتبال به سفارت ایتالیا ارسال شده است تا فرایند صدور ویزا انجام بگردد. از این فهرست، 14 بازیکن راهی ایتالیا خواهند شد.

فهرست تیم ملی ایران در مقایسه با جام جهانی لیتوانی دچار تغییراتی شده است و نفراتی چون فرهاد فخیم، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ سفیدی، سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور برای بازی با ایتالیا دعوت نشده اند.

باتوجه به تاکید فدراسیون بر جوانگرایی، از سرشناس ترین بازیکنان تیم ملی برای بازی با ایتالیا می توان به علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی اشاره نمود. به این نفرات مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی، طاها نعمتیان و علیرضا رفیعی پور هم اضافه می شوند.

حضور حسن زاده و طیبی در فهرست ایران به این علت انجام شده است که ایران متعهد شده با تیم اصلی خود به ایتالیا برود و غیبت این ملی پوشان می توانست باعث نادیده گرفتن این تعهد گردد؛ بخصوص برای ایتالیا که میخواهد برای بازی های قهرمانی اروپا به خوبی آماده گردد.

حسین طیبی پیش از جام جهانی لیتوانی و در ملاقات تدارکاتی با بلاروس آسیب دید اما همراه تیم ملی به لیتوانی اعزام شد ولی حتی یک دقیقه هم برای ایران به میدان نرفت. در واقع ملاقات با ایتالیا برای طیبی که حتی احتیاج به صدور ویزا از داخل ایران و گرفتن ویزای شنگن ندارد، نخستین بازی بعد از آن آسیب دیدگی در تیم ملی محسوب می گردد.

برای پست دروازه و به جای سپهر محمدی و صمیمی نفراتی چون علی رحیمی، باقر محمدی و سعید مومنی در فهرست قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 2017

به "تور ایتالیا ارزان: طیبی و حسن زاده بازماندگان سرشناس تیم ملی فوتسال برای ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: طیبی و حسن زاده بازماندگان سرشناس تیم ملی فوتسال برای ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید