ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی پلدختر

به گزارش مجله آراد، سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست سه نفر سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در شهرستان پلدختر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان و مدیر صندوق کار آفرینی امید استان، برای تسهیل سرمایه گذاری، تصمیم گیری و همکاری با این سرمایه گذاران در پلدختر دعوت به عمل آمد.

ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی پلدختر

وی، اضافه کرد: بر این اساس با حضور این مسئولان جلسه ای در محل فرمانداری پلدختر پیرامون این موضوع با شرکت مدیران شهرستانی مرتبط برگزار و تصمیم های خوبی برای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان پلدختر گرفته شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، گفت: چنانچه فعالیت این سه سرمایه گذار در پلدختر به نتیجه برسد به طور قطع مشوقی برای سرمایه گذاری بیشتر در آینده است.

کاظمی با اشاره به نوع طرح های سرمایه گذاران، اضافه کرد: یکی از این طرح ها فراوری صفحات پی وی سی در پلدختر برای ساخت کابینت، چوب و گلاسه و ... بوده که در غرب کشور چنین طرحی وجود ندارد.

وی، اعلام نمود: ساخت مصنوعات چوبی و فلزی برای فراوری، ساخت لوازم و ابزار اداری به ویژه با هدف پشتیبانی از آموزش و پرورش، مدارس و دانشگاه ها یکی دیگر از طرح های مد نظر سرمایه گذاران است که برای اجرای این طرح به دو هزار 500 تا سه هزار متر زمین احتیاج است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح ها بتواند به صنعت اشتغال و سرمایه گذاری بهینه در این شهرستان یاری کند.

کاظمی با بیان اینکه همکاری مسئولان با سرمایه گذاران و حمایت از فعالان صنعتی ضرورت دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای برطرف موانع بر سر راه فراوری کنندگان از هر طرح و لایحه ای در این رابطه حمایت می نماید.

وی، اضافه کرد: برای اجرای فعالیت های فراوری و سرمایه گذاری در شهرستان و رونق اشتغال، تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی ضروری است که این امر احتیاج به حمایت و همکاری مسئولان دارد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: جذب سرمایه گذار و حمایت از آن و آماده سازی زیر ساخت ها در بخش های مختلف اقتصادی یکی از اولویت ها و احتیاجهای مهم توسعه اشتغال و کسب و کار در شهرستان پلدختر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 118

به "ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید