شاهین طبع: تیم ملی ایران مستحق برد مقابل آنگولا بود

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع بعد از پیروزی امروز تیم ملی بسکتبال مقابل آنگولا که با نتیجه 71 بر 62 بدست آمد، گفت: بازیکنان در این دیدار عملکرد خیلی خوبی در دفاع و بخصوص در نیمه دوم بازی داشتند. آنگولا تیمی بود که بسکتبال را فیزیکی بازی می کند اما بازیکنان ما توانستند مقابل این تیم پیروز شوند.

شاهین طبع: تیم ملی ایران مستحق برد مقابل آنگولا بود

وی با تاکید بر اینکه برد حق تیم ملی بسکتبال در رقابت با آنگولا بود، اعلام نمود: البته ما می توانستیم در مرحله مقدماتی جام جهانی هم حداقل صاحب یک برد شویم. در هر صورت امیدوارم در دیدار روز یکشنبه مقابل فیلیپین نیز پیروز شویم و بتوانیم به صورت مستقیم سهمیه المپیک بگیریم یا در انتخابی های دیگر شرکت داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه کار دفاعی بازیکنان این تیم نسبت به مرحله مقدماتی جام جهانی بهتر شده است، گفت: آنها در دیدار امروز هماهنگ تر و محکم تر در دفاع عمل کردند. ما نیازمند تجربه هستیم و به همین دلیل هر چه به آخر دیدارهای تورنمنتی مثل جام جهانی نزدیک می شویم بهتر بازی می کنیم. در این رویداد منتخبین قاره ها با برنامه حضور دارند. رقابت با آنها سخت است.

وی در مورد دیدار با فیلیپین گفت: بسکتبال فیلیپین تقریباً مشابه حریف امروز است. البته این تیم در حمله بسیار قوی است. همچنین فیلیپین بازیکنان آمریکایی دارد که خطرساز هستند و خیلی خوب نتیجه می گیرند. امیدوارم بتوانیم موفقیت امروز خود را در دیدار برابر فیلیپین هم حفظ کنیم.

شاهین طبع در مورد وضعیت تیم بسکتبال چین که رقیب ایران به حساب می آید، گفت: چینی ها امروز با کره جنوبی رقابت دارند. آنها تحت فشار هستند و به همین دلیل کار راحتی ندارند. چین میزبان جام جهانی است اما تا به امروز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 433

به "شاهین طبع: تیم ملی ایران مستحق برد مقابل آنگولا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: تیم ملی ایران مستحق برد مقابل آنگولا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید