پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی، دیدار بعدی با چین

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای روز پایانی بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا که در تهران جریان دارد، تیم بسکتبال جوانان از ساعت 18 امروز چهارشنبه و از گروه دوم مسابقات به مصاف لبنان رفت و پیروز شد مقابل این تیم به فزونی 76 بر 54 دست یابد.

پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی، دیدار بعدی با چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

بسکتبالیت های جوان ایران در 4 کوارتر این دیدار به ترتیب با نتایج 22 بر 9، 22 بر 17، 12 بر 9 و 20 بر 19 مقابل لبنان به رجحان دست یافتند.

تیم بسکتبال جوانان ایران که در دو دیدار نخست پیروز به شکست اندونزی و قزاقستان شد اما نتایج دیدارهای سوم و چهارم خود را به ژاپن و کره جنوبی واگذار کرد، با کسب پیروزی در دیدار امروز به عنوان تیم چهارم راهی مرحله دوم مسابقات شد تا در این مرحله با صدرنشین گروه اول مسابقات یعنی چین رقابت کند.

تیم بسکتبال جوانان چین که طی روزهای گذشته تمام حریفان خود را شکست داده بود امروز نیز مقابل تایلند به رجحان 98 بر 51 دست یافت.

در سایر دیدارهایی که امروز و پیش از دیدار تیم بسکتبال جوانان ایران مقابل لبنان برگزار گردید، چین تایپه مقابل عراق صاحب رجحان 99 بر 61 شد، کره جنوبی مقابل اندونزی به پیروزی 107 بر 56 دست یافت و ژاپن نیز شکست 98 بر 78 را به قزاقستان تحمیل کرد.

مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا تا ساعاتی دیگر با دیدارهای تیم های فیلیپین وهند از گروه اول مسابقات به انتها می رسد.

در انتها این رقابت ها سه تیم برتر صاحب سهمیه دنیای خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 368

به "پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی، دیدار بعدی با چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ایران مقابل لبنان در آخرین دیدار مقدماتی، دیدار بعدی با چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید