کسب 2 مدال توسط تکواندوکاران استان فارس در مسابقات آسیایی چین تایپه

به گزارش مجله آراد، خبرنگاران: رئیس هیئت تکواندو استان فارس گفت: 2 تکواندوکار استان فارس پیروز به کسب یک مدال طلا ویک برنز در مسابقات نوجوانان آسیا در چین تایپه شدند.

کسب 2 مدال توسط تکواندوکاران استان فارس در مسابقات آسیایی چین تایپه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

عبدالرحمان خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به بازگشت تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان ایران از مسابقات جهانی چین تایپه گفت: دو ورزشکار از استان فارس در این دوره از مسابقات حضور داشتند که پیروز به کسب یک نشان طلا و یک نشان برنز در این مسابقات شدند.

خرسند اظهار داشت: عرفان مرادی، تکواندوکار فارسی که به عنوان کاپیتان تیم ملی پسران در این مسابقات حضور داشت توانست نشان طلا را در ماده مبارزه به خود اختصاص دهد و نیلوفر پورحسینی هم توانست نشان برنز را در ماده پونسه کسب کند.

گفتنی است که در این دوره از مسابقات تیم دختران و تیم پسران هر دو مقام دوم را کسب کردند اما در مجموع مقام قهرمانی را در رده سنی نونهالان و نوجوانان به خود اختصاص دادند.

هشتمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا با حضور 230 تکواندوکار از 24 کشور در سالن دانشگاه تایپه چین تایپه شروع و به مدت 3 روز برگزار گردید.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در هفتمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی جاکارتا اندونزی برگزار گردید، در بخش پسران با 2 طلا، 5 نقره و یک برنز پیروز به کسب عنوان نائب قهرمانی شد و دختران نیز یک طلا و 3 برنز به دست آوردند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 661

به "کسب 2 مدال توسط تکواندوکاران استان فارس در مسابقات آسیایی چین تایپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 2 مدال توسط تکواندوکاران استان فارس در مسابقات آسیایی چین تایپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید