سکوت 23 هزار هوادار ویزاردز برابر شیکاگو بولز، هوستون برنده شد

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای بامداد امروز مرحله پلی آف رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA تیم شیکاگو بولز در خانه واشنگتن ویزاردز به پیروزی 100 بر 97 دست یافت. در این بازی که در حضور 23 هزار و 356 تماشاگر برگزار شد مارک دانلیوی فوروارد تیم شیکاگو بولز 35 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس منجر به امتیاز کسب کرد و ستاره میدان لقب گرفت. در نقطه مقابل بردلی بیل گارد تیم واشنگتن ویزاردز 25 امتیاز گرفت ولی تلاش او کافی نبود تا هواداران پرشمار این تیم در کمال سکوت سالن را ترک کنند.

سکوت 23 هزار هوادار ویزاردز برابر شیکاگو بولز، هوستون برنده شد

بیش از 23 هزار تماشاگر بازی تیم های واشنگتن ویزاردز و شیکاگو بولز را تماشا کردند

در یکی دیگر از بازی ها تیم بروکلین نتس در سالن اختصاصی خود بارکلیز سنتر و در حضور 17 هزار و 732 تماشاگر که در میان آنها چهره های سرشناس هنری نیز دیده می شدند برابر تورنتو رپتورز به پیروزی 102 بر 98 دست یافت. جو جانسون فوروارد تیم بروکلین با کسب 29 امتیاز ستاره تیمش بود. در طرف دیگر دیمار دروزان گارد تیم تورنتو در مدت 39 دقیقه توانست 30 امتیاز کسب کند.

نمایی از بازی بروکلین نتس و تورنتو رپتورز

آخرین بازی صبح امروز را تیم های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس برگزار کردند که این دیدار در خاتمه وقت های اضافی با حساب 121 بر 116 به سود تیم هوستون خاتمه یافت. جیمز هاردن گارد تیم هوستون که از سوی هواداران حریف بارها هو شده بود در این بازی 37 امتیاز کسب کرد و پاسخ محکمی به آنها داد.

تصویری از بازی بامداد امروز تیم های پورتلند بلیزرز و هوستون راکتس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 987

به "سکوت 23 هزار هوادار ویزاردز برابر شیکاگو بولز، هوستون برنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت 23 هزار هوادار ویزاردز برابر شیکاگو بولز، هوستون برنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید