یحیی سکوت نکرد در مونترال کانادا به نمایش درمی آید

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، فیلم یحیی سکوت نکرد به کارگردانی کاوه ابراهیم پور چندی پیش در جشنواره شیگاگو به نمایش در آمد و توانست توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند و در روز جهانی زن نمایش ویژه و نقد و آنالیز آن در دانشگاه یورک تورنتو با حضور فاطمه معتمدآریا برگزار گردید.

یحیی سکوت نکرد در مونترال کانادا به نمایش درمی آید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

همچنین امروز 11 مارس مصادف با 21 اسفند ماه این فیلم با حضور فاطمه معتمدآریا در مونترال کانادا به نمایش در می آید.

یحیی سکوت نکرد از اول مرداد ماه سال جاری در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمده است و داستان آن درباره کودکی به نام یحیی است که پس از مرگ مادر به عمه سپرده می گردد، عمه ای تلخ و نا آشنا که زندگی پر راز و رمزی دارد و سابقه ای بحث برانگیز در محل زندگی اش مطرح است. او با ورود به این دنیای متفاوت در پی کشف مفاهیم جدید زندگی و شاید یافتن جایگزینی برای مادر در گذشته اش است و این کنکاش هزینه سنگینی برایش به همراه می آورد.

فیلمنامه این فیلم را طلا معتضدی به نگارش در آورده است و در فیلم بازیگرانی از جمله فاطمه معتمدآریا، ماهان نصیری، ندا جبرییلی، تورج منصوری، صالح میرزا آقایی، رابعه اسکویی، مریم شیرازی، محمد کمال علوی، محمدمهدی احدی، حسین کمال علوی، امیرعلی نیازی، امیرعلی ضرابی، علی گلزاده و حامد آزادی به ایفای نقش می پردازند.

تینا پاکروان تهیه کننده این فیلم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 430

به "یحیی سکوت نکرد در مونترال کانادا به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی سکوت نکرد در مونترال کانادا به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید