برپایی جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در شهر تورنتو

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبریOnIslam، گروه های مختلفی از جامعه مسلمانان تورنتو در جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در کانادا(IHMC) که هر ساله در ماه اکتبر برگزار می گردد، شرکت نموده اند.

برپایی جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در شهر تورنتو

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این نمایشگاه با هدف ایجاد پل ارتباطی برای درک بهتر اسلام از سوی مردم تورنتو، برپا شده است. به همین منظور در این شهر علاوه بر اینکه نمایشگاه های مختلفی از آثار اسلامی ارائه می گردد، در مراکز اجتماعی، کتابخانه ها و مؤسسات مذهبی، جلسات سخنرانی برپا می گردد و فیلم های مستندی نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

همچنین در مؤسسه اسلامی تورنتوو در منطقه اسکاربرو برنامه هایی با هدف شناخت تاریخ حضور مسلمانان در کانادا، اجرا می گردد.

آدینه گذشته مؤسسه اسلامی تورنتو با نمایش فیلم اولین مسجد که مستندی کوتاه از فرایند ساخت اولین مسجد در کانادا بود، نمایشگاه را افتتاح کرد.

طی هشت سال گذشته جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در بیش از نیمی از شهرهای کانادا برگزار گردیده است. این جشنواره اولین بار در سال 2007 که مجلس فدرال کانادا، اکتبر را ماه معرفی تاریخ اسلام مشخص کرد، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 844

به "برپایی جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در شهر تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی جشنواره یک ماهه تاریخ اسلام در شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید