سفر به کانادا یا سفر به اروپا؟

به گزارش مجله آراد، مردم دنیا کانادا را کشوری سرد و قطبی می‌دانند. البته این موضوع برای بیشتر اوقات سال صحیح است. اما در فصل تابستان، کانادا به یک از زیباترین نقاط دنیا تبدیل می‌شود. از آن سو کشورهای قاره اروپا از نظر تنوع مناظر طبیعی و جاذبه‌های گردشگری کمتر رقیبی در دنیا دارند. شما کدام را برای سفر تابستانی خود ترجیح می‌دهید؟ تور کانادا یا تور اروپا؟

سفر به کانادا یا سفر به اروپا؟

کانادا و اروپا دارای یک وجه تشابه هستند، هر دوی آنها مقاصد توریستی بسیار محبوب و مملو از مناظر طبیعی بکر و جاذبه‌های خیره‌کننده هستند. با این وجود که کانادا کشوری عالی برای مسافرت محسوب می‌شود، ولی در مقایسه با اروپا، کانادا از مناظر بکر و اماکن تاریخی کم‌تری برخوردار است و تجربه‌ی بی‌مانند تور اروپا را برای شما به ارمغان نمی‌آورد.

برای اوقات فراغت، اروپا گزینه‌های بی‌شماری را در اختیار شما می‌گذارد. پاریس، بارسلون، آمستردام و خیلی شهرهای دیگر که هر کدام مملو از زیبایی‌های بی‌مانند و بناهای خیره‌کننده هستند. در حالی که سفر به کانادا زمان زیادی را از شما می‌گیرد، طوری که رفتن به هر مقصدی با ماشین دو ساعت طول می‌کشد و علاوه بر آن گرفتن تور کانادا کمی سختتر است.

سفر با قطار در تور اروپا بسیار مقرون به صرفه بوده و مسیر آن پر از منظره‌های طبیعی دیدنی است. در حالی که سفر با قطار در کانادا فوق‌العاده گران است و البته دارای مناظر زیبا و چشم‌نواز نیز هست. شما طی یک مسافرت جاده‌ای 8 ساعته در اروپا می‌توانید مناطق روستایی فرانسوی، بلژیکی و آلمانی را سیاحت کنید. در مسافرت جاده‌ای اروپایی خود می‌توانید از روستاهای خاص و بکر آن جا دیدن کنید و برای ناهار در آن جا توقف کنید. در مسافرت جاده‌ای در کانادا، اگر می‌خواهید غذای سالم میل کنید، به رستوران DQ رفته یا در Subway غذا بخورید.

در اروپا، بناهای تماشایی مثل ویرانه‌هایی از صومعه‌ سراهای قرون وسطی وجود دارد که قدمت آن‌ها به قرن دوازدهم بر می‌گردد. در کانادا بنای تاریخی‌ای مثل Chuck, The Channel Cat وجود دارد که قدمت آن به سال 1986 برمی‌گردد! ولی جدای از بناهای تاریخی، کانادا بسیار بزرگ و پهناور بوده و جاهای شگفت‌انگیزی برای بازدید دارد.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 656

به "سفر به کانادا یا سفر به اروپا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کانادا یا سفر به اروپا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید