سفارش بازسازی ساختمان

به گزارش مجله آراد، نوسازی یا بازسازی ساختمان امری است که امروزه در کشور به عنوان راهکاری مرسوم برای جلوه بخشیدن به خانه های قدیمی صورت می گیرد. بعضی از خانه ها با گذشت چند سال جذابیت اولیه خود را از دست داده و کسل کننده به نظر می رسند، از این رو با بازسازی می توان ظاهر آنها را تغییر داد و به زبان عامیانه خانه را نو کرد. ضعف در ساخت و ساز باعث می گردد یک ساختمان قبل از آنکه عمر مفید خود را سپری نماید احتیاج به بازسازی پیدا کند. اینجاست که می توان به اهمیت نوسازی و بازسازی پی برد و راهکارهای ویژه برای اجرای آن اعمال نمود. هزینه ای که صرف ساخت یک بنا می گردد بسیار گران تر از هزینه ای است که برای بازسازی مصرف می گردد، از این رو با توجه به مسائل مالی بازسازی مقرون بصرفه تر خواهد بود. این موارد دست به دست هم می دهند تا بازسازی را به عنوان یک گزینه مهم برای ایجاد تغییر و تحول در ساختمان نشان دهند.

سفارش بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات مدل های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

قبل از بازسازی باید متخصصین و مهندسین، معماری سازه و ویژگی های آن را آنالیز کنند تا بتوان با کمترین هزینه و بدون وارد شدن آسیب به ساختمان نسبت به بازسازی اقدام نمود، بدین منظور ما به عنوان مرجع ساختمان سازی ایران، آماده است تا به شما عزیزان در پروسه بازسازی ساختمان خدمت رسانی کند.

برای بازسازی ساختمان خود، با ما تماس بگیرید

09902408400

به طور کلی منظور از بازسازی ساختمان انجام یکسری فعالیت کلی یا جزئی برای تغییر در بنا و ظاهر آن است. یک ساختمان پس از گذشت چند سال فرسوده و در برابر عوامل متعدد آسیب پذیر خواهد شد. از این رو با بازسازی می توان تا حدودی میزان فرسودگی بنا را کاهش داد و ظاهری نو و بکنواخت به آن بخشید. بازسازی ساختمان با توجه به نوع بنا متفاوت است اما در کل برای اجرای پروسه بازسازی باید مواردی که در ادامه عنوان می شوند را مد نظر قرار داد. با ما همراه باشید.

هزینه بازسازی خانه

دغدغه بسیاری از افراد در هنگام بازسازی خانه، برآورد هزینه بازسازی ساختمان می باشد. هزینه بازسازی منزل، به میزان تخریب و چگونگی بازسازی خانه بستگی دارد. برای مثال آیا در نظر دارید تغییراتی کلی در طراحی خانه ایجاد نمایید یا تنها به بازسازی قسمت هایی از خانه فکر می کنید؟ بدین منظور باید لیستی تهیه نمایید و اولویت های بازسازی را در آن تعیین کنید. در صورتی که قصد داشته باشید دیوارها را مقاوم سازی کرده و یا ترکیب آن ها را تغیییر دهید مسلما هزینه بیشتری نسبت به زمانی که تنها قصد بازسازی قسمت های سطحی مثل کاغذ دیواری و کابینت را داشته باشید، اعمال خواهند شد. بنابراین هزینه بازسازی با قسمت هایی که قرار است بازسازی شوند نسبت مستقیم دارند. پارامتر دیگری که در هزینه بازسازی آپارتمان تاثیرگذار می باشد، انتخاب نوع مصالحی است که قصد دارید از آن ها استفاده نمایید. زمانی که از مصالح با کیفیت تر استفاده شود، هزینه بیشتر خواهد شد. برای مثال استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی می تواند هزینه های انجام این کار را بالا ببرد. به طور کلی می توان گفت، متوسط هزینه بازسازی آپارتمان با توجه به تصمیم گیری در مورد چگونگی بازسازی خانه می تواند متغیر باشد.

بازسازی منزل با کمترین هزینه

بدون شک افراد زیادی به دنبال بازسازی منزل و محل زندگی خود با کم ترین هزینه ممکن هستند. به نظر شما استفاده از چه راه چارههایی می تواند به این امر یاری کند؟ ما در این جا ایده هایی را با شما در میان می گذاریم. برای مثال رنگ آمیزی دیوارها و استفاده از یک رنگ جدید از ایده هایی است که می توانید با کم ترین هزینه فضای خانه خود را بازسازی کنید. اگر قصد بازسازی آشپزخانه را دارید، می توانید تنها با انجام ایده هایی هم چون تعویض درب کابینت، خرید یک جزیره و یا نوسازی کانتر آشپزخانه نسبت به بازسازی آشپزخانه اقدام نمایید.

مراحل بازسازی ساختمان

به منظور بازسازی ساختمان ضروری است تا بینش کلی نسبت به این مسئله وجود داشته باشد و مراحلی که طی این پروسه انجام می شوند، شناخته شده باشند. مراحلی که جهت بازسازی ساختمان انجام می شوند به توضیح زیر است:

مشاوره با شرکت های متخصص و فعال در زمینه بازسازی ساختمان

برای اینکه بدانید برای بازسازی چه مقدار هزینه باید بپردازید و از چه راه چارههایی استفاده کنید ملزم به مشاوره با شرکت های فعال در این زمینه هستید. مشورت با مشاورین نوسازی ساختمان از این رو حائز اهمیت است که گاهی یک ساختمان ممکن است بسیار فرسوده بوده و اسکلت آن دچار آسیب شده باشد، از این رو بازسازی بدون مشورت خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

تخریب ساختمان با یاری تیم مهندسی

تخریب ساختمان باید با رعایت اصول ایمنی و با دقت لازم صورت گیرد زیرا در غیر این صورت آسیب های جدی هم از نظرر اقتصادی و هم از نظر جانی ایجاد خواهد شد. تخریب یا به صورت کلی و یا جرئی صورت می گیرد. برای مثال ممکن است صاحب خانه بخواهد تنها بخشی از ساختمان مانند اتاق نشیمن را بازسازی کند و یا تغییری اساسی در ظاهر کلی بنا به وجود آورد. عملیات تخریب باید کاملاً حساب شده و اصولی انجام شود تا بروز حوادث ساختمانی به حداقل برسد.

آغاز ساخت با توجه به احتیاج

هم اکنون زمان ساخت بنای تخریب شده است. شرکت ساختمانی که به منظور بازسازی با آن مشورت نمودید با رعایت استانداردهای لازم طرح های بازسازی را اعمال خواهد نمود. آنچه که در این مرحله باید بدان توجه شود، در نظر دریافت احتیاجهای مشتری است. در واقع مشتری باید نقاط ضعف ساختمان را عنوان کند تا مهندسین بازسازی با توجه به آن اقدام به تعمیرات و نوسازی کنند. اصولاً در امر بازسازی ساختمان در صورت احتیاج به دیوارکشی از دیوارهای پیش ساخته استفاده می شود زیرا استفاده از سایر مصالح و ساخت یک دیوار هزینه بالایی در بر خواهد داشت. در واقع بازسازی به منظور کاهش هزینه های ساخت صورت می گیرد، به همین دلیل راه چارههایی کم هزینه مورد استقبال واقع می شوند. دیوارهای پیش ساخته که امروزه توسط کارخانه های مختلف ساخته می شوند نوعی عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی محسوب می شوند و از هر نظر می توان از آنها مطمئن بود.

نازک کاری و زیباسازی ساختمان

در این مرحله اگر احتیاج به گچ کاری است باید این کار انجام شود. برای گچ کاری و سفیدکاری گچ مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد تا با گذشت زمان کیفیت آن کاهش پیدا نکند. اغلب در نوسازی منازل سقف کاذب کناف اجرا می شود. این نوع سقف با پوشش های دکوراتیو جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه می بخشد. نورپردازی نیز از دیگر اموری است که در مرحله نازک کاری ساختمان اجرا می شود. این کار تاثیر بسزایی در نمای داخلی خانه از نظر بصری می گذارد زیرا دکوراسیون داخلی را زیباتر از آنچه که هست نشان می دهد. در حال حاضر استفاده از لامپ های هالوژن و لامپ های رنگی در نورپردازی رایج شده و به علت مصرف پایین برق همیشه پر هوادار هستند. سیم کشی برای اجرای نورپردازی باید با دقت صورت گیرد تا مسئله ای در اتصالات آن پیش نیاید.

مرحله بعدی انتخاب کفپوش و دیوارپوش مناسب است. برای اطلاع از انواع کفپوش و انواع دیوارپوش ساختمان به سایت مراجعه کرده و مدل های گوناگون را مشاهده کنید. در حال حاضر متریال های مختلفی برای پوشش کف و دیوارهای ساختمان توسط شرکت های معتبر فراوری می شوند و می توان با توجه به سلیقه، طرح مورد نظر را انتخاب نمود. رایج ترین کفپوش برای خانه کفپوش لمینت و پرکاربردترین دیوارپوش رنگ و کاغذ دیواری می باشد.

مرحله آخر نازک کاری چیدمان منزل است. انتخاب وسایل و چیدمان آنها نقش بسیار مهمی در جلوه دکوراسیون داخلی ایفا می نماید. هر چه قدر هزینه بالایی صرف نوسازی کرده باشید زمانی تاثیر آن پدیدار می شود که از المان های مناسب در چیدمان استفاده کنید. برای دریافت مدل های متنوع طراحی داخلی و چیدمان منزل به بخش دکوراسیون داخلی ما مراجعه کنید و از ایده های نوینی که توسط طراحان با تجربه ارائه شده اند استفاده کنید. آنالیز طرح های مختلف به شما یاری می کنند راحت تر نسبت به چیدمان و اجرای طرح ایده آل خود اقدام نمائید. بازسازی منزل و اجرای یک دکوراسیون مورد پسند محیطی دوست داشتنی و متفاوت با کمترین هزینه برای شما به ارمغان می آورد و حسی از رضایت را در شما ایجاد می نماید. نوسازی و بازسازی را به طراحان و معماران حرفه ای بسپارید و با خیالی آسوده منتظر خلق فضایی متفاوت بمانید.

برای بازسازی ساختمان خود، با ما تماس بگیرید

09902408400

بازسازی داخلی

آنچه که بازسازی داخلی در هر فضایی به دنبال دارد، تجربه فضایی جدید با امکانات و نمای متفاوت می باشد. بازسازی داخلی می تواند از جنبه های مختلفی مورد آنالیز قرار گیرد. بدون شک یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکاتی که باید در این زمینه به یاد داشته باشید، میزان بودجه ای است که برای انجام این کار در نظر دارید. بازسازی داخلی می تواند از تغییر کلی فضای مورد نظر گرفته تا تغییر دکوراسیون انجام شود. برای مثال این بازسازی می تواند شامل تعویض کفپوش، استفاده از کاغذ دیواری، نصب تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و غیره باشد. آن چه که در ادامه به بیان آن می پردازیم، ارائه نکات لازم در جهت بازسازی داخلی منزل می باشد.

بازسازی داخلی منزل

تصمیم گیری در مورد چگونگی بازسازی داخلی منزل، بر عهده افراد می باشد. این بازسازی شامل تغییر در قسمت ها و اجزاء مختلف خانه می شود. آن چه که در بازسازی داخلی منزل بیش تر مورد توجه قرار می گیرد، بحث جذاب دکوراسیون داخلی می باشد. در ادامه این مطلب نکات تکمیلی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

رنگ آمیزی داخلی منزل

یکی از مواردی که می توان در بازسازی داخلی منزل به اجرا در آورد، رنگ آمیزی داخلی و استفاده از یک رنگ جدید برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف می باشد. آن چه که در بیش تر موارد به چشم می خورد، استفاده از رنگ سفید یا کرمی برای رنگ آمیزی دیوارها می باشد. بنابراین اگر به دنبال اجرای ایده ای جدید در این زمینه هستید، بهتر است جسارت به خرج داده و از رنگ های دیگر به این منظور استفاده نمایید.

نصب کفپوش جدید

از دیگر مواردی که می توان در بازسازی داخلی مورد توجه قرار داد، نصب کفپوش جدید می باشد. انتخاب و نصب کفپوش جدید، می تواند راه چاره مناسبی برای بازسازی داخلی باشد. کفپوش ها انواع مختلفی دارند. برای مثال کفپوش اپوکسی، کفپوش لمینت، کفپوش سه بعدی، کفپوش پی وی سی یا کفپوش وینیل، نمونه ای از کفپوش هایی است که می توانید از آن ها در طراحی داخلی استفاده نمایید.

تصمیم گیری در زمینه طراحی دیوار

یکی دیگر از نکاتی که می توان در بازسازی داخلی ساختمان مورد آنالیز قرار داد، تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از دیوارپوش می باشد. دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند. برای مثال می توان از کاغذ دیواری و پنل های دیواری به عنوان دیوارپوش استفاده کرد.

زمانی که صحبت از بازسازی داخلی منزل به میان می آید، احتمالا به فکر بازسازی قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی و اتاق نشیمن خواهید بود. بدون شک بازسازی هر یک از این قسمت ها هزینه های متفاوتی در بر دارد. از این رو می توان تنها با در نظر دریافت میزان هزینه ای که برای انجام این کار در نظر دارید به انجام این کار در قسمت هایی از خانه که احتیاج اساسی تری دارند، اقدام نمایید.

بازسازی آشپزخانه

از آن جایی که آشپزخانه قلب خانه شناخته می شود، اجرای یک طراحی زیبا در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. برای بازسازی آشپزخانه می توان نسبت به تعویض کاشی و سرامیک به کار رفته در آشپزخانه، نصب کابینت های جدید، تعویض شیرآلات، تعویض سینک ظرفشویی و غیره اقدام کرد. در صورتی که به دنبال ایده های ارزان قیمت برای بازسازی داخلی آشپزخانه هستید، می توانید درب کابینت را تعویض کنید. این تنها یکی از ایده هایی است که می توانید در بازسازی آشپزخانه با هزینه اندک انجام دهید.

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی

در بسیاری از موارد بازسازی حمام و سرویس بهداشتی در آخرین مرحله انجام گرفته و شاید کم تر کسی به انجام این کار فکر کند. اما بدون شک اهمیت انجام این کار به اندازه سایر قسمت های خانه می باشد. در جهت بازسازی حمام و سرویس بهداشتی می توانید نسبت به تعویض شیرآلات اقدام نمایید. هم چنین با تعویض کاشی و سرامیک حمام می توانید نمایی زیبا و جدید به آن ببخشید. در صورتی که لوله کشی حمام قدیمی شده است بهتر است نسبت به بازسازی و تعویض آن اقدام نمایید. از دیگر ایده هایی که می توانید در هنگام بازسازی حمام اجرایی کنید، نصب وان می باشد. انتخاب یک وان زیبا می تواند آن را به نقطه کانونی در طراحی حمام تبدیل نماید. یکی از اقداماتی که عموما در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی صورت می گیرد، عایق بندی کف و دیوارها می باشد. با طراحی و بازسازی یک حمام زیبا می توانید فضایی آرام بخش برای خود به ارمغان آورید.

بازسازی اتاق خواب

در جهت بازسازی اتاق خواب توجه به سلیقه شخصی فرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از جمله راه چارههایی که می توانید در انجام این کار مورد استفاده قرار دهید، رنگ آمیزی دیوارها، تعویض کفپوش، ساخت کمد دیواری و غیره می باشد. برای مثال یکی از المان های اساسی در هر اتاق خواب کمد دیواری می باشد. از این رو ساخت آن می تواند از نکات مهم در بازسازی اتاق خواب باشد. در صورتی که در اتاق خواب کمد دیواری وجود دارد، می توانید با تعویض درب آن نمایی زیبا به اتاق خواب ببخشید. تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از کاغذ دیواری از نکاتی است که می توانید در این جهت مورد توجه قرار دهید.

برای بازسازی ساختمان خود، با ما تماس بگیرید

09902408400

بازسازی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن از جمله قسمت هایی است که استفاده زیادی از آن شده و برای پذیرایی از مهمان نیز از آن استفاده می شود. بنابراین شاید اولین قسمت در هر خانه که افراد به بازسازی آن فکر می کنند، اتاق نشیمن باشد. برای بازسازی اتاق نشیمن می توان به تعویض کفپوش و کاغذ دیواری فکر کرد. در صورتی که تمایل به استفاده از کاغذ دیواری ندارید، می توانید از یک رنگ مناسب برای رنگ آمیزی دیوار اتاق نشیمن استفاده نمایید. در کنار ایجاد تغییرات و بازسازی اتاق نشیمن، چیدمان آن نیز تا اندازه زیادی تاثیرگذار خواهد بود.

در نظر دریافت نکاتی از جمله تاسیسات ساختمان مانند سیستم لوله کشی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، آنالیز احتیاج یا عدم احتیاج به تعویض بعضی از مصالح مانند کاشی و سرامیک و غیره حائز اهمیت می باشد. در صورتی که تمایل به تغییر در پلان کلی ساختمان دارید، باید نسبت به جا به جایی تیغه های فرعی در ساختمان نیز اقدام نمایید. بنابراین آنالیز پلان کلی ساختمان نیز حائز اهمیت می باشد. بهتر است برای بازسازی داخلی ساختمان از یک طراح داخلی یاری بگیرید. انجام این کار باعث می شود با اطمینان خاطر از نتیجه بازسازی نسبت به انجام این کار اقدام نمایید. هم چنین استفاده از یک متخصص دکوراسیون داخلی در این زمینه می تواند به برآورد هزینه ها یاری کند. از دیگر نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، تصمیم گیری در مورد بازسازی یا تخریب داخلی ساختمان می باشد. انجام این کار تا حد زیادی به بودجه ای که برای انجام این کار در نظر گرفته اید، بستگی دارد. بنابراین بهتر است قبل از هرگونه تصمیم با یک متخصص در این زمینه مشورت کرده و هزینه های احتاقتصادی را در نظر بگیرید. در هنگام بازسازی داخلی ساختمان الویت ها را در نظر بگیرید. برای مثال یکی از الویت هایی که امروزه در بازسازی منزل مورد توجه قرار می گیرد، اجرای عایق حرارتی و صوتی می باشد. بازسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه نیز از دیگر اموری است که می توانید نسبت به انجام آن اقدام نمایید. اگر تصمیم به بازسازی خانه های قدیمی دارید، بهتر است سیستم برق ساختمان نیز نوسازی شود. چرا که سیم کشی خانه در گذر زمان فرسوده شده و همین امر می تواند خطراتی به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است انجام این کار را جدی بگیرید. در صورتی که نسبت به تخریب کلی ساختمان اقدام کردید، بهتر است برای بازسازی خانه از مصالح با کیفیت استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که برای بازسازی داخلی ساختمان زمان و فصل مناسبی را انتخاب نمایید. توجه و آنالیز موارد ذکر شده می تواند در اجرای یک بازسازی پیروز به شما یاری کند.

مراحل بازسازی ساختمان کدام اند؟

مشاوره با شرکت های متخصص و فعال در زمینه بازسازی ساختمان، تخریب ساختمان با یاری تیم مهندسی، آغاز ساخت با توجه به احتیاج، نازک کاری و زیباسازی ساختمان

هزینه بازسازی ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی می توان گفت هزینه بازسازی به قسمت هایی از خانه که قرار است بازسازی شوند و مصالحی که در این پروسه مورد استفاده قرار می گیرند بستگی دارد.

در بازسازی قسمت های داخلی ساختمان، توجه به چه عواملی تاثیرگذار است؟

رنگ آمیزی داخلی منزل، نصب کفپوش جدید، تصمیم گیری در زمینه طراحی دیوار

هزینه بازسازی ساختمان چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه بازسازی و دریافت مشاوره با شماره 09902408400 تماس حاصل فرمایید.

طی بازسازی ساختمان چه مواردی در مورد تاسیسات باید آنالیز شود؟

سیستم لوله کشی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، و اگر ساختمان قدیمی است بهتر است سیستم برق ساختمان نیز نوسازی شود. چرا که سیم کشی خانه در گذر زمان فرسوده شده و همین امر می تواند خطراتی به همراه داشته باشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 822

به "سفارش بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارش بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید