سامسونگ نسبت به گذشته قطعات بیشتری به شرکت های چینی می فروشد

به گزارش مجله آراد، کم شدن فاصله شرکت های سازنده گوشی های چینی نسبت به سامسونگ خبر جدیدی محسوب نمی گردد. در این بین هواوی بیشترین خطر را برای این شرکت ایجاد نموده که البته حالا به دلیل تحریم های آمریکا، مطابق برنامه از پیش معین شده خود نمی تواند مقام اول سامسونگ را از آن خود کند.

سامسونگ نسبت به گذشته قطعات بیشتری به شرکت های چینی می فروشد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در بین این رقابت های همه جانبه، سامسونگ تصمیم گرفته به وسیله افزایش همکاری با شرکت های چینی درآمد خود را افزایش بدهد. به گزارش The Korea Times، سامسونگ میخواهد نسبت به گذشته قطعات بیشتری را در اختیار شرکت های چینی به خصوص هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو قرار دهد.

به عنوان مثال می توانیم به سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ اشاره کنیم که در اختیار شرکت شیائومی قرار گرفته است. همچنین شیائومی قرار است به زودی گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ را روانه بازار کند و اوپو هم در این میان می خواهد از سنسورهای دوربین ساخت سامسونگ بهره ببرد.

ظاهرا هواوی میخواهد تعداد بیشتری از پنل های اولد را از سامسونگ خریداری کند. گفته می گردد نمایشگر هواوی میت 30 و مدل پرو ساخت سامسونگ هستند و این اولین باری است که گوشی های سری میت همراه با نمایشگرهای ساخت سامسونگ روانه بازار می شوند. البته گفتنی است که گوشی های P30 و P20 پیش از این از نمایشگرهای سامسونگ بهره برده اند.

در جدیدترین گزارش اقتصادی سامسونگ، به فروش پایین تر از حد انتظار گوشی های پرچم دار اشاره شده و به نظر می رسد این شرکت کره ای امیدوار است به وسیله فروش قطعات مختلف به شرکت های چینی درآمد بیشتری کسب کند و به نوعی کاهش فروش گوشی های خود را جبران کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 339

به "سامسونگ نسبت به گذشته قطعات بیشتری به شرکت های چینی می فروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ نسبت به گذشته قطعات بیشتری به شرکت های چینی می فروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید