دلیل افزایش فعالیت های مجازی کاپیتان تیم ملی بسکتبال چیست؟

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، در رابطه با صمد نیکخواه بهرامی و حضور وی در ترکیب تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 چین، آنچه پیش از شروع این جام بسیار قابل توجه بود، فعالیت در صفحات مجازی بود که نسبت به قبل افزایش محسوسی داشت.

دلیل افزایش فعالیت های مجازی کاپیتان تیم ملی بسکتبال چیست؟

کایپتان تیم ملی بسکتبال در استوری های مکرر، گزارشی از وضعیت خود و دیگر هم تیمی هایش می داد که در اردوی آماده سازی پیگیر تمریناتش بودند، بعضا این استوری ها گزارشی بود از شرایط اردونشینان در حین خوردن غذا یا حضور آنها در اتوبوس و ترددشان میان محل تمرین و بازی و محل استقرارشان.

وی می گوید گرایش به فعالیت مجازی آنهم درست پیش از شروع جام جهانی با هدف صورت گرفته و برای این منظور که مردم را بیشتر از همواره به بسکتبال و تیم ملی نزدیک کند.

صمد نیکخواه بهرامی در مصاحبه با خبرنگاران در این زمینه گفت: مردم ما را فقط در حین بازی می بینند در حالیکه برای دو ساعت بازی، دو سه ماه تمرین انجام می گردد اما آنها خیلی در جریان روزهای تمرینی ما نیستند و شاید یکی از دلایلی دور شدن ما و مردم از یکدیگر همین مسئله باشد.

وی توضیح داد: فعالیت مجازی ام در روزهای اول بدون هدف خاصی بود اما واکنش های مثبت زیادی از طرف مردم دیدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم آن را ادامه دهم. البته به گونه ای که به کار حرفه ای خودم برای تمرین و مسابقه آسیبی وارد نکند. جام جهانی اهمیت زیادی برایمان داشت و به همین دلیل دوست داشتم مردم را به بسکتبال نزدیک تر کنم. انرژی مثبتی که از آنها می گرفتیم، خیلی زیاد تاثیرگذار بود.

این ملی پوش بسکتبال ادامه داد: تا پیش از جام جهانی سعی کردم با همین فعالیت مجازی، مردم را بیشتر در جریان تیم ملی، تمریناتش و رویداد مهمی که در پیش داشت، قرار دهم. اگر دقت نموده باشید به محض شروع دیدارهایمان در چین، فعالیت در صفحات مجازی را کنار گذاشتم تا تمام تمرکزم معطوف به مسابقات باشد.

نیکخواه بهرامی تاکید نمود: امیدوارم با المپیکی شدن بسکتبال، بازهم شاهد افزایش گرایش مردم به این رشته باشیم. حمایت مردمی از تیم ملی تاثیر زیادی در نتیجه گیری ها دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 434

به "دلیل افزایش فعالیت های مجازی کاپیتان تیم ملی بسکتبال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل افزایش فعالیت های مجازی کاپیتان تیم ملی بسکتبال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید