دغدغه های محمد بنا از تعویق المپیک و بلاتکلیفی کشتی

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، بسیاری از اهالی کشتی معتقدند تعویق بازیهای المپیک این فرصت را بوجود آورده تا متولیان فدراسیون و سرمربیان تیم های ملی به خوبی در زمان باقی مانده تا المپیک به تجهیز و آماده سازی کشتی گیران بپردازند. اعضای این خانواده بزرگ بر این باورند با وجود 17 ماه زمان باقیمانده تا المپیک که قرار است مرداد ماه سال آینده برگزار شود، می توان به خوبی آزاد و فرنگی کاران را مهیا و روانه میدان کرد و بهانه ای برای توجیه نداشتن زمان کافی وجود ندارد.

دغدغه های محمد بنا از تعویق المپیک و بلاتکلیفی کشتی

اما محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نظر کاملاً متفاوتی دارد. وی که مدتهاست نسبت به تعطیلی اردوهای آماده سازی تیم ملی به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار نگرانی می کند، معتقد است تعویق المپیک نه تنها صددرصد به سود کشتی نیست، بلکه تنها دستاورد این اتفاق، بلاتکلیفی و انتظار است.

محمد بنا در تازه ترین اظهارنظر خود در خصوص تعویق المپیک و تبعات آن گفت: با توجه به تصمیم اتحادیه دنیای کشتی، تمامی مسابقات و رویدادها تا تیرماه تعطیل است. در نتیجه ما تا تیرماه به هیچ صورت امکان برگزاری تمرینات گروهی را نداریم. ضمن اینکه با انجام تمرینات انفرادی کشتی گیران هم آن چیزی که لازم داریم انجام نمی شود.

وی در خصوص تعویق بازیهای المپیک و برنامه ریزی های جدید گفت: با توجه به شرایط کنونی همه چیز تا تیرماه معین است، اما بعد از این زمان هم معلوم نیست شرایط شیوع ویروس کرونا به چه صورت باشد. به همین دلیل کسی نباید فکر کند که المپیک عقب افتاده و ما 17 ماه زمان داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در انتها گفت: این درست که شرایط کنونی برای تمامی کشورهای دنیا مشابه است، ولی ما هنوز شرایط تمرینات با آن کیفیت معمولی و طبیعی را نداریم.

از صحبت های سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی می توان اینگونه برداشت کرد که مردم و به خصوص اهالی کشتی نباید به هیچ عنوان تحت تاثیر زمان 17 ماهه باقی مانده تا المپیک قرار گیرند، چراکه این فرصت به هیچ عنوان زمان مفید نیست و فعلاً تمامی امور با شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. ضمن اینکه کشتی فرنگی ایران هنوز سه سهمیه از 6 سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب نکرده که همین موضوع نیز سختی و مسائل خاص خود را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 1061

به "دغدغه های محمد بنا از تعویق المپیک و بلاتکلیفی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه های محمد بنا از تعویق المپیک و بلاتکلیفی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید