دغدغه مردم تهران آسمانی آبی و زمینی پاک است

به گزارش مجله آراد، حاجوی با اشاره به طرح کاهش فراوری پسماند گفت: دغدغه شهروندان تهرانی آسمان آبی و زمینی پاک است.

دغدغه مردم تهران آسمانی آبی و زمینی پاک است

به گزارش خبرنگار ، سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 تهران صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه طرح کاهش پسماند با وزارت ارتباطات اظهار کرد: دغدغه مدیران شهری نظام مند کردن شهر است و ما در این جهت از روی درختان خشک هم چشم پوشی نکردیم و به آن ها زیبایی بخشیدیم تا مردم شاد شوند.

شهردار منطقه 7 تهران با بیان اینکه طرح کاهش فراوری پسماند اقدامی نوآورانه بود، گفت: این طرح در گام های مختلفی اجرا می گردد و دغدغه همه شهروندان آسمان آبی و زمینی پاک است.

او با بیان اینکه فرهنگ فراوری کاهش مصرف باید نهادینه گردد، ادامه داد: در این جهت باید به شهروندان آموزش دهیم تا میزان فراوری زباله خود را کاهش دهند.

حاجوی با بیان اینکه کاهش فراوری پسماند را از سازمان های دولتی و نظامی آغاز کردیم، توضیح داد: علت این بود که تعداد این سازمان ها در سطح منطقه 7 بالا بود.

شهردار منطقه 7 تهران با بیان اینکه وزیر ارتباطات به کمپین نه به پلاستیک پیوسته است، گفت: برای تحقق شهری برای همه نیازمند یاری یکدیگر هستیم.

او در انتها اظهار داشت: در حال حاضر وزارت ارتباطات به طرح کاپ پیوسته و ما هم در گام های بعدی این طرح را در برج های اداری و مسکونی اجرا خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 769

به "دغدغه مردم تهران آسمانی آبی و زمینی پاک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دغدغه مردم تهران آسمانی آبی و زمینی پاک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید