دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت برای تماشای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش مجله آراد، سلطانی فر یادآور شد 80 درصد ایرادهای کنفدراسیون آسیا از این استادیوم رفع شده و بقیه هم در فاصله سه روز مانده به زمان برگزاری دیدار بین نماینده ایران مقابل ژاپن به اتمام می رسد.

دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت برای تماشای فینال لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران ،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت تدابیر لازم برای میزبانی و پذیرایی از میهمانان خارجی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران پیش بینی شده است. سلطانی فر همچنین گفت از رئیس جمهوری و معاون اول و اعضای هیات دولت نیز برای تماشای دیدار فینال دعوت شده است.

مقام عالی ورزش کشور پیش بینی کرد که در مجموع نتایج دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا، پرسپولیس فاتح این میدان خواهد بود.تیم های ایرانی در این دوره بویژه پرسپولیس نشان دادند که تا خاتمه نود دقیقه کوشش می نماید و این ظرفیت را داردند که جام قهرمانی را کسب نمایند.

سلطانی فر یادآور شد 80 درصد ایرادهای کنفدراسیون آسیا از این استادیوم رفع شده و بقیه هم در فاصله سه روز مانده به زمان برگزاری دیدار بین نماینده ایران مقابل ژاپن به اتمام می رسد.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 19 آبان ماه جاری در تهران و بین تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می گردد و اما قبل از آن دیدار رفت این دو تیم شنبه جاری 12 آبان ماه در ژاپن انجام می گردد.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 83

به "دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت برای تماشای فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از رئیس جمهور و هیات دولت برای تماشای فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید