دشمن کارآیی دولت و نظام را هدف قرار داده است

به گزارش مجله آراد، به گزارش خبرنگاران، احمد حسین زادگان عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، رسالت اطلاع رسانی را سنگین توصیف کرد و گفت: روابط عمومی ها پل ارتباطی دولت و مردم هستند تا خدمات دولت و دستگاه های اجرایی را به مردم منعکس نمایند.

دشمن کارآیی دولت و نظام را هدف قرار داده است

وی انعکاس انتظارات مردم ازدستگاه های اجرایی و دولت را از دیگر وظایف رسانه و روابط عمومی ها برشمرد وبا توجه به شرایط حساس کنونی در کشور گفت: دشمنان با تحریم های ظالمانه کارآمدی دولت و نظام اسلامی را نشانه گرفته اند و سعی دارند یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

حسین زادگان، نگاه مبتنی بر ولایت فقیه را اساس جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: روابط عمومی ها باید منعکس کننده خدمات و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی باشند و می توان در قالب یادداشت های روشنگرانه و کارشناسانه، نقشه راه و راهبری ترسیم گردد.

استاندار مازندران بیان کرد:افزایش سطح رضایتمندی جامعه هدف اصلی است و مردم باید از خدمات دستگاه های اجرایی بهره مند شوند و شناخت دقیق موانع و مسائل فراروی مردم، شناسایی ظرفیت های مغفول در جامعه از دیگر وظایف سنگین روابط عمومی ها است.

وی با اشاره به بارش برف و بارندگی شدید روزهای گذشته در استان گفت: این حادثه سبب شد در بعضی مناطق استان از جمله روستاها با مشکل روبرو شویم و اخبار این حوادث به مدیران منعکس می شد.

وی با اشاره به شهروند - رسانه ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی سبب خدمت رسانی مطلوبتر به مردم خواهد شد و مدیران نباید نسبت به این ظرفیت ها بی تفاوت باشند.

حسین زادگان با اظهار اینکه بعضی از مسائل به دلیل سوء مدیریت است توضیح داد: بخش دیگری از مسائل فراروی مردم به دلیل کمبود اعتبار است و باید این مسائل برای مردم بازگو گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aradbld.ir شناسه مطلب: 143

به "دشمن کارآیی دولت و نظام را هدف قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن کارآیی دولت و نظام را هدف قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید